Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de rijbroeken hebben ze alleen in het zuiden van het land... waarom woon ik toch in het noorden?
Niet grappig, ik was net van plan om ff een reserverijbroek daar weg te halen
Nietttttt leuk.....Sterre_Nanza schreef:Raaaaaah...
Is dat echt zo? Hebben ze die broeken niet in het Noorden?Niet grappig, ik was net van plan om ff een reserverijbroek daar weg te halen
Nietttttt leuk.....
Weten jullie trouwens iets over de kwaliteit ervan? Enne nog een vraagje, wat hier eigenlijk niet bij het topis past... maar toch... ook over kwaliteit... Weten jullie iets over de kwaliteit van de zadels die bij zadelmarkt weg komen? Ik hoor namelijk heel veel positieve reacties, maar ook heel veel negatieve....
Mayra
(Heb hem dus ook weer terug gebracht
)
Sterre_Nanza schreef:Raaaaaah...
Is dat echt zo? Hebben ze die broeken niet in het Noorden?Niet grappig, ik was net van plan om ff een reserverijbroek daar weg te halen
Nietttttt leuk.....
Weten jullie trouwens iets over de kwaliteit ervan? Enne nog een vraagje, wat hier eigenlijk niet bij het topis past... maar toch... ook over kwaliteit... Weten jullie iets over de kwaliteit van de zadels die bij zadelmarkt weg komen? Ik hoor namelijk heel veel positieve reacties, maar ook heel veel negatieve....
Mayra
0ojannekeo0 schreef:wat denk je ervan om je rijbroek meete geven aan je moeder...dat die die 2 op elkaar legt en kijkt of ze overeen komen..zo ga ik het ook doen
Neonlight schreef:Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38 en heb mijn vader al opdracht gegeven om maat 38 te halen. Beter iets te groot als te klein, mocht het heel ruim zitten is de droger de uitkomst.

Ramsesje schreef:-bepaalde modellen met binnenkant van de knie en zitvlak met lederimitaat en beenopeningen met klittenbandsluiting