Lidl rijbroeken, groot of klein?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Redgirl

Lidl rijbroeken, groot of klein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 21:03

Hoi mensen,
Mijn moeder wil misschien deze week wel even voor mij gaan kijken naar die rijbroeken die bij de Lidl in de aanbieding zijn. Maar dan moet ze ook de maat weten die ik moet hebben.
Dus weten jullie of ze groot of klein vallen? (Sommige mensen hadden ze ook al uit Duitsland ofzo?)
Ik weet anders niet of ik maat 40 of 42 moet hebben.

Groetjes Anneminke

Firepatty

Re: Lidl rijbroeken, groot of klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:11

Als het hetzelfde merk rijbroek als die van de aldi uit duitsland is, dan vallen ze als goed tot iets ruim, zeker niet klein.
Neem in ieder geval niet 2 maten groter, dan zwem je er in en heb je bretels nodig.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En ik vind de kwaliteit goed (zeker voor die prijs) Vingers aflikken

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:16

Daar was ik ook benieuwd naar! Haha!

Hier heb ik met rijbroeken dat ik vaak een maatje groter moet hebben dan van mijn gewone (spijker)broeken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 08:22

Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38 en heb mijn vader al opdracht gegeven om maat 38 te halen. Beter iets te groot als te klein, mocht het heel ruim zitten is de droger de uitkomst.

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 08:23

boehoehoeoe Verdrietig de rijbroeken hebben ze alleen in het zuiden van het land... waarom woon ik toch in het noorden?

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:58

Raaaaaah...

Is dat echt zo? Hebben ze die broeken niet in het Noorden? |( Niet grappig, ik was net van plan om ff een reserverijbroek daar weg te halen ;( Nietttttt leuk.....

Weten jullie trouwens iets over de kwaliteit ervan? Enne nog een vraagje, wat hier eigenlijk niet bij het topis past... maar toch... ook over kwaliteit... Weten jullie iets over de kwaliteit van de zadels die bij zadelmarkt weg komen? Ik hoor namelijk heel veel positieve reacties, maar ook heel veel negatieve....
Laatst bijgewerkt door Flew op 06-08-22 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:36

Sterre_Nanza schreef:
Raaaaaah...

Is dat echt zo? Hebben ze die broeken niet in het Noorden? Huilen Niet grappig, ik was net van plan om ff een reserverijbroek daar weg te halen Verdrietig Nietttttt leuk.....

Weten jullie trouwens iets over de kwaliteit ervan? Enne nog een vraagje, wat hier eigenlijk niet bij het topis past... maar toch... ook over kwaliteit... Weten jullie iets over de kwaliteit van de zadels die bij zadelmarkt weg komen? Ik hoor namelijk heel veel positieve reacties, maar ook heel veel negatieve....

Mayra

gebruik de zoekfunctie maar, kom je tig topics van de zadelmarkt tegen Knipoog

Joyce11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 14:36

Ik heb daarnet een aldi broek gekocht, maat 38. (Normaal heb ik 34/36) De been lengte was goed, maar hij was een stuk te breed, hij lubberde behoorlijk... Clown (Heb hem dus ook weer terug gebracht Haha! Knipoog )

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 14:38

Ik ga ook kijken, bij ons in Hilversum zijn ze ook niet, maar ik ga maandag naar Utrecht. Ik ga ook voor de handschoenen en het mineraalblok.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:13

wat denk je ervan om je rijbroek meete geven aan je moeder...dat die die 2 op elkaar legt en kijkt of ze overeen komen..zo ga ik het ook doen Clown

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:28

Sterre_Nanza schreef:
Raaaaaah...

Is dat echt zo? Hebben ze die broeken niet in het Noorden? Huilen Niet grappig, ik was net van plan om ff een reserverijbroek daar weg te halen Verdrietig Nietttttt leuk.....

Mayra

Ik heb ook een zadel van de zadelmarkt en het is echt een super zadel. Goede kwaliteit en het zit heerlijk!!

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:37

Za vallen gewoon maar pas wel op het is katoen en dat verkleurt heel erg snel Tong uitsteken Tong uitsteken

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 16:52

0ojannekeo0 schreef:
wat denk je ervan om je rijbroek meete geven aan je moeder...dat die die 2 op elkaar legt en kijkt of ze overeen komen..zo ga ik het ook doen Clown

Ja dat zei ik tegen mijn moeder al. Maar mogen die broeken in de winkel wel uit de verpakking dan??

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:31

mijn zus heeft oko een zadel van zadelmarkt, ze zijn daar geweldig! Goedkoop, maar super kwaliteit!!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:51

Ik ga ook kijken, bij ons in Hilversum zijn ze ook niet, maar ik ga maandag naar Utrecht. Ik ga ook voor de handschoenen en het mineraalblok.

HOU JE ONS OP DE HOOGTE BETREFT UTRECHT?

... DAT ZE ER NIET ZIJN IN HILVERSUM.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:04

Mineraalblok is duurder dan bij Divoza, en ik vind Divoza al niet echt goedkoop.

Ik wil ook wel even gaan kijken bij de Lidl, ben benieuwd hoe de spullen eruit zien.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:17

Hier bj ons (prov. Groningen) hebben ze inderdaad geen rijbroeken, maar ik ga voor de halsters. Knipoog

Een paar extra halster is nooit weg natuurlijk

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:14

Hoi,

ik heb even wat gemist. Rijbroeken bij de Lidl ? Wat voor rijbroeken ? bandplooi of gewoon ? Welk materiaal ? Prijs ?

Groetjes,

Maris

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:18

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:24

Neonlight schreef:
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38 en heb mijn vader al opdracht gegeven om maat 38 te halen. Beter iets te groot als te klein, mocht het heel ruim zitten is de droger de uitkomst.

Een rijbroek met leren zitvlak in de droger gooien, is dat wel slim? Verward

Anyway, ik heb de rijbroek van de Aldi in maat 38 en volgens mij zijn die van de Lidl dezelfde. Normaal heb ik eerder 40 dan 38, deze zit iets strakker dan mijn rijbroeken in maat 40 maar niet erg veel. Ik zou dus zeggen dat ze eerder groot dan klein vallen.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:31

Hebben die broeken leren zitvlak????? Ik zag alleen rondgenaaid zitvlak staan in de folder Verward

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:38

er staat het volgende op de site

-72% katoen, 20% polyamide en 8% elasthaan
-inzetstuk: 100% polyester
-bepaalde modellen met binnenkant van de knie en zitvlak met lederimitaat en beenopeningen met klittenbandsluiting
-verschillende modellen en kleuren
-maten 36 tot 44
-per stuk

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:40

Ramsesje schreef:
-bepaalde modellen met binnenkant van de knie en zitvlak met lederimitaat en beenopeningen met klittenbandsluiting

Die bedoel ik dus. Lachen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:55

Okay, heb ik niet gelezen Bloos

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 23:36

he maar het is toch pas vanaf donderdag 7 april te koop in de lidl??? zag ik in een krantje hier