Bontonderlegger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BeLoVeD

Bontonderlegger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:16

Ik ben van plan om een bontonderlegger te kopen alleen nu heb ik even een vraagje hierover. Wat zijn jullie ervaringen met de bontonderleggers van echt lamsvel en die van gewone schapenwol (bijv. van het merk Chatelaine)? Vinden jullie het erg verschillen? Welke raden jullie mij aan? Ik zag op ooteman.nl dat ze nu die van echt lamsvel voor € 65,- hebben. Dat vind ik behoorlijk meevallen en ze zien er op de foto goed uit.

Afbeelding

Ooteman.

Heeft iemand deze bontonderlegger van Ooteman? Worden de wat goedkopere (dus die van Chatelaine bijv.) ook sneller pluizig enz.? Ik hoop wat reacties te krijgen.

Groetjes Thialda

Ethelate

Re: Bontonderlegger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:35

Ik had er een van chatelaine besteld, maar heb hem meteen weer verkocht. Een vreselijk dun ding, niet netjes afgewerkt, gewoon hartstikke nep.
Heb er een van kavalkade, die goed bevalt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:37

je moet er wel 1 van egt bont zal ik maar zeggen nemen, zo'n vachtje is heel dun en helpt niet goed, en zijn heel snel lelijk..
als je bijv de Christ onderleggers hebt, die zijnheel erg goed.... daar betaal je ook wel wat voor, maar daar doe je gewoon heel lang mee!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:41

Hier heb ik al wat aan! Dank jullie! Ik denk dat ik dan die van ooteman bestel..

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:22

Ik heb niet de onderlegger maar het lamsvellen sjabrak van ooteman.. Erg netjes sjabrak! Lachen Ik heb hem nog maar net en nog niet gebruikt omdat Famke nu zo in de rui is.. Maar hij ziet er iig goed uit!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:26

Ik heb een schapenvel-ding. Was toen van 80 voor 50 euro in de aanbieding, heb m vandaag voor het eerst gebruikt Clown

Maar bij commercieel staat iemand die ze voor 55 euro aanbiedt Ja Boktnaam was Spetter.... (nogiets).