dikte problemen met BR pad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

dikte problemen met BR pad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 12:56

Ik heb gisteren een BR pad van een bokker meegenomen om te kijken of het wat is voor mij. Zij zelf vond hem te dik. Had hem even bij de hoogdrachtige Lowara opgedaan, en ik vond hem wel mooi staan.
Wel is hij wat dik, en nu wilde ik dus weten, zijn er mensen die daar problemen mee hebben ondervonden met die BR pads?

Ik heb hem even min of meer op Lowara gedaan, maar dankzij haar megabuik schuift het hele zadel naar voren Knipoog

Afbeelding

Dus.. vertel! Knipoog

Anoeska

Re: dikte problemen met BR pad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:00

Ik heb er twee (de beige en de bruine), en ik vind ze echt super!! Mijn bijrijder legt nog wel eens een ander chabrak onder het zadel, maar ik leg altijd meteen een van deze twee eronder. (en ze zijn nog lekker goedkoop ook! Pling )

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:03

ik heb met de zwarte met grijze rand gereden, super zeg! ga ze zelf ook kopen denk ik(als ik weer geld over heb enzo Tong uitsteken )

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:23

Mijn verzorgpaard heeft er ook 1 en daarvan gaan de hoeken van de chabrak aan de achter kant naar buiten staan!! Die van anky en harry's horse liggen beter!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 13:37

dat heeft deze ook, dat de hoeken naar buiten staan. maar dat komt denk ik ook omdat er een skippybal buik onder zit Knipoog

Hoe zit het met wassen? blijft de kleur goed? neemt het zweet goed op?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:52

hoeken naar buiten staan wordt vanzelf minder, en na het wassen geen pluisjes en ook de kleur blijft super!
vind deze zelfs fijner dan de Anky pads! heb met t zelfde paard met een oud model anky pad gereden, die verschoof steeds Scheve mond

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:34

Ik heb de beige met bruine bies, een hele fijne pad vind ik het. Gebruik 'm altijd met springen. Het is een hele gebruiksvriendelijke pad, blijft netjes liggen, neemt goed vocht op en droogt weer heel snel. Ik heb 'm overigens nog nooit uitgewassen dus ik weet niet hoe dik hij blijft.
Bij mijn paard staan de puntjes ook naar buiten maar dat komt omdat ze rondribbig is. Staat heel intelligent. Nerd

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:38

iK heb hem ook en hij blijft super liggen *mits je hem goed aansingeld* want dan schuift hij bij mij wel. Maar ik rij iedere dag en hij ligt er nu al 2 maanden onder, zonder dat ik hem gewassen heb.

Ik vind ze echt super, en lekker goedkoop....

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:43

Mijn vriendin heeft er eentje en bij haar krulden de hoekjes ook om. Qua dikte heb ik haar niet horen klagen, iig.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:53

Hoe duur zijn deze br pads? en waar zijn ze te koop?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:32

bij piaffe ruitersport zijn ze voor iets van 25/26 euro te koop. Ze zien er echt heel netjes uit, dus de prijs vind ik meer dan fair.
Vandaar dat ik eens wilde kijken wat de negatieve punten van deze pads waren. Maar heb in ieder geval deze gekocht.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:16

lowara schreef:
bij piaffe ruitersport zijn ze voor iets van 25/26 euro te koop. Ze zien er echt heel netjes uit, dus de prijs vind ik meer dan fair.
Vandaar dat ik eens wilde kijken wat de negatieve
punten
van deze pads waren. Maar heb in ieder geval deze gekocht.

Tja, de uitstaande punten bij rondribbige paarden, hè. Haha! Meer kan ik niet bedenken.

Bolke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:13

Ik heb er ook 1. Qua dikte vind ik hem wel fijn. Er zit wel 1 nadeel aan: de onderkant is los van de bovenkant, daardoor gaat het onderste deel op sommige plaatsen kreukelen.