Ik ben op zoek naar een lentejas. Niet te warm en niet te koud om in te rijden. Ik vind bomberjacks erg fijn, maar ik vind nogal moeilijk om een leuke te vinden. De echte officiele bomberjacks vind ik niks omdat die geen hoog sluitende nek hebben en dat vind ik toch wel fijn! wie heeft er een model bomberjack, en van welk merk?
de kingsland jassen idd !!! die vind ik ZO mooi... de zomer uitvoeringen zijn er geloof ik al wel... weet dat ze ze bij Image ruitersport ergens in N-holland al hebben, bij Boer en Peerd in Diever ook... ze hebben nu ook nieuwe kleuren, grijs en groen enzo... egt super mooi!!
De nieuwe Kingsland of, en dat is mijn persoonlijke favoriet, PK! Die hebben een zomerjas, bomberjack, feloranje met antraciet. Een HELE gave jas vind ik!
Die van Kyra K is idd heel mooi! Vind de Kingsland ook mooi, maar 109,95 euro vind ik toch echt veel te duur voor een zomerjas. Hij staat trouwens op de site: www.dekroo.com
ja de Kingsland jassen zijn niet egt goedkoop... maar wel heel mooi en ze blijven ook mooi! die nieuwe jassen van Pikeur zijn ook leuk, maar ik weet niet of dat Bomberjacks zijn... en die oranje van PK is ook vettt leuk!
Ik heb de nieuwste van Euro-star. Donkerblauw met licht bruin. Hij zit heel lekker maar voor de zomer een beetje te warm met rijden. Hij staat in het boekje van Euro-star achterin in het lichtbruin.