Maar in ieder geval, het lijkt wel of hij er toch ook van geschrokken is. Normaal krijg ik een luid gehinnik als ik hem roep, toen mijn moeder de dag na het ongeluk ging kijken, stond hij helemaal achter in een hoekje in zijn stal en keek alleen maar op. Ze heeft hem toen wel verzorgd enzo, maar hij was echt heel schrikkerig. Als er een deur openging schrok hij zich al helemaal rot, normaal kijkt hij er niet van op. En nu ben ik weer een beetje op de been enzo, en laatst ging ik ook weer even langs, en ik merkte ook wel dat hij gewoon niet lekker in zijn vel zit. Ik had hem even in de buitenbak gezet, en hij bleef gewoon doodstil staan.
En met rijden is hij weer heel kijkerig.
Ze zeggen altijd dat een paard geen 'geheugen' heeft enzo, maar het lijkt echt wel of hij geschrokken is en gewoon niet lekker in zijn vel zit.
Nu rijden we (nouja, mijn moeder
ik mag niet ) niet intensief, want hij is nog was stijf..Ik had niet echt een vraag eigenlijk, maar.. Kan het wel zo zijn dat hij ook geschrokken is, en wat zouden jullie doen : Gewoon even een weekje nog rustig aan doen, en niet te veel vragen met rijden en lekker borstelen enzo, of gewoon weer hard aan het werk gaan?
Nouja, ik ben even me verhaaltje kwijt
En alvast bedankt voor reacties!