Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alice_Horses schreef:5.
Kan dat ras 7 uur of meer per week lopen?
7. Kan dat ras wel 2 keer per week andere kinderen dragen?

Om te beginnen met een pony terwijl je er weinig van af weet is niet het slimste om te doen.. En weten je ouders dat je een eigen pony wilt? En wie betaalt alles? Een pony houden is niet zomaar even iets!
. kitjuh schreef:is dit wel serieus? Sorry hoor maar ik ben zelf 19, wordt volgende maand 20, werk 5 dagen per week en ga nog naar school en kan echt geen paard betalen. Daarom heb ik gekozen voor een verzorgpony. Ik zou me zeer schuldig voelen als er een dierenarts bij mijn paard zou moeten komen en ik dat niet eens kan betalen... nee dan maar geen eigen paard voor mij.

Maargoed ik rijd ook niet de sterren van de helemaal reed ook nog maar 3 jaar toen ik Lucky kocht..
kitjuh schreef:is dit wel serieus? Sorry hoor maar ik ben zelf 19, wordt volgende maand 20, werk 5 dagen per week en ga nog naar school en kan echt geen paard betalen. Daarom heb ik gekozen voor een verzorgpony. Ik zou me zeer schuldig voelen als er een dierenarts bij mijn paard zou moeten komen en ik dat niet eens kan betalen... nee dan maar geen eigen paard voor mij.
Breitling schreef:Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ik heb vorg jaar (toen was ik 18) ook zelf mijn paard gekocht, en betaal zijn stalling (260 euro per maand) enz ook allemaal zelf. De dierenarts en fisio die hij nu nodigt heeft gehad betaal ik dus ook zelf, dan maar een keer wat minder uit of wat minder nieuwe kleren kopen. Ben nu 19 en heb hem nog steeds en hij gaat ook echt niet weg

Alice_Horses schreef:hoi hoi,
ja bedankt allemaal, maar ik stel deze vragen alleen maar voor de zekerheid, ik heb zelf al een verzorgpony, ong. net een jaar ofzo, ik heb verder ook bij mijn vriendin (die is 17) op haar pony een hele poos gereden, ik ben zelf dus eigenlijk al een jaartje bezig met rijden, maar nog zeker weten ben ik steeds een beginner, maar namelijk een kennis van me die gaat me ermee helpen:)
Ik heb het al wel aan mijn moeder verteld, ik heb gezegd dat ze nog géén antwoord erop mocht geven en ze heeft dat ook niet gedaan, de wei is ong. het normale wat een paard/pony moet hebben, het is niet kaal maar ook niet heel vers ofzo, iedereen heel erg bedankt, ik ga er zelf werk voor zoeken om hem/haar te onderhouden, ik ga dus waarschijnlijk ook 3/4 lessen per week geven, misschien buiten misschien wel in een bak..... Ik weet het allemaal nog niet!
Greetz me!
Als je na een jaar al wat meer over paarden weet enzo kan je er misschien over gaan denken (maar bedenk goed dat het heel veel geld kost, veel tijd, (verantwoordelijkheid)). Denk er erg goed over na!