spelen/vechten wat doe je eraan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viola

spelen/vechten wat doe je eraan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 16:26

Roger zit nu echt in zijn vervelende puber tijd, hij weet de grenzen dus inmiddels wel maar blijft uitproberen. Daar heb ik op zich geen problemen mee, dat gaat wel over, maar dan weten jullie hoe de situatie is.

Nu staat hij altijd samen met Eli, maar wil ik ook wel eens één van de twee uit de wei halen en soms werk ik met hun samen in de bak(je). Dan vind Roger het heel leuk om Eli te gaan "aanvallen" (niet echt vechten, maar toch iets harder dan spelen), op dat moment sta ik dus machtenloos. Wat zouden jullie op zo'n moment doen?

ellenlouise

Re: spelen/vechten wat doe je eraan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:31

Ik moet zeggen dat ik herken. Mijn paard was (qua leeftijd dan Knipoog ) de pubertijd al voorbij. Als ik de wei inliep ging hij heel druk met z'n 'vriend' spelen. Tegen elkaar opsteigeren, achter elkaar aanrennen en in elkaars staart bijten etc..

Eerlijk gezegd heb ik er ook nooit een echt goeie oplossing voor gevonden. Ik werd gewoon voor banketstaaf gezet. Meestal bleef ik gewoon achter hem aanlopen (ze worden toch een keer moe hoop je) en als ik hem dan had dan was het meestal wel weer goed. Soms liet ik hem ook direct daarna weer los. Op een gegeven moment deden ze het nog maar heel af en toe.

Je hebt dus niks aan dit antwoord, je weet alleen dat er meer van dat soort plurkenpaarden zijn Clown en dat je niet de enige bent.
Laatst bijgewerkt door ellenlouise op 31-03-05 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

viola

Re: spelen/vechten wat doe je eraan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 16:37

idd uit elkaar halen gaat niet, Roger trek zich er niks van aan als ik boos wordt maar juist Eli is heel gevoelige en denkt dan dat hij wat fout heeft gedaan.