paard verkeersmak laten maken??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

paard verkeersmak laten maken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 15:50

heey,

ik ben heel erg blij met mijn paardje maar hij heeft toch een nadeel....hij vertikt het om alleen naar buiten te gaan. ( geloof me we hebben echt heel erg veel geprobeerd) en hij blijft erg angstig voor grootverkeer....Tractoren en vrachtwagens en dergelijke....Nu heb ik gehoord dat er wel stallen zijn waar ze dat leren zeg maar. Dus waar ze verkeersmak worden gemaakt en alleen naar buiten enzo. Ik ben op zoek naar zo'n stal. Het liefst eentje in de buurt van Purmerend ( zal wel heel toevallig zijn) maar iig wel in Noord- Holland. Wie o wie kan mij helpen?

Glitch

Re: paard verkeersmak laten maken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:17

Misschien is dit wat?

Handel- & africhtingsstal van den Berg
Breedschotsestraat 18b
4891 PL, Rijsbergen
Nederland
v.d.berg13@planet.nl

Dit vind ik zelf een erg goede Lachen
www.dreamstables.nl

(Erg paardvriendelijk)

xJurdyWonanx

Re: paard verkeersmak laten maken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:56

dan mag ik toch blij zijn dat onze wei naast de landings/startbaan van de awaxen ligt:P
en mijn pony schrikt nu dus echt nergens van, terwijl hij eerst ( tot 1 maand terug ) , bijna 3 jaar in een stal met uitloop met hengstjes heeft gestaan.Tong uitsteken

nergens in hij meer bang voor Tong uitsteken alleen dan van die enge Tong uitsteken brievenbussen en andere 'enge 'dingen Tong uitsteken