Waar kan ik dit product kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urbs

Waar kan ik dit product kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 15:40

Ik zoek al een tijdje een zwart hoofdstel met een hoge neusriem maar zonder aansnoerriem. Dit is wat lastig omdat je overal hoofdstellen te koop hebt met aansnoerriem, terwijl ik dat helemaal niet nodig heb. En ja, ik kan dan wel de aansnoerriem eraf halen, maar dan hou je wel zo'n lusje over, en dat vind ik niet mooi Knipoog

Dus wie weet waar ik een goed kwaliteit hoofdstel kan krijgen met een hoge neusriem zonder aansnoerriem?

Memuska

Re: Waar kan ik dit product kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:45

Bij ons in de ruitershop hangen wel neusriemen apart zonder lusje. Volgens mij staan ze ook op Divoza. Me dunkt dat je dan wel kan puzzelen met de rest? Het waren wel van die wit onderlegde, ik weet niet of dat is wat je zoekt? Maar goed, als ze zo bestaan zullen ze er vast in andere tinten ook wel zijn.

nikki19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:46

Lyte schreef:
Ik zoek al een tijdje een zwart hoofdstel met een hoge neusriem maar zonder aansnoerriem. Dit is wat lastig omdat je overal hoofdstellen te koop hebt met aansnoerriem, terwijl ik dat helemaal niet nodig heb. En ja, ik kan dan wel de aansnoerriem eraf halen, maar dan hou je wel zo'n lusje over, en dat vind ik niet mooi Knipoog

Dus wie weet waar ik een goed kwaliteit hoofdstel kan krijgen met een hoge neusriem zonder aansnoerriem?

bij ons bij ruiterwinkel liggen ze ook dus ik denk dat het niet zo moeilijk kan zijn Knipoog

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:47

Lusje over bij aansnoer neusriem??? Die van het sperriempje???

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:59

ja ze bedoeld volgens mij geen aansnoerneusriem, maar een sperriempje...Toch? Tong uitsteken

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:22

Kijk bij divoza, neusriemen, bonfire zonder sperriem...heb ik ook alleen mn paard heeft bedacht zn toch er dan maar uit te hangen dus heb toch weer een sperriem gekocht

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:28

ik gebruik het sperriempje ook al heel lang niet meer, wil ook een gewone neusriem hebben zonder dat lusje dus.

maar hier in de ruitersportzaak hebben ze dus alleen maar met!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:36

Als je een leuk stang en trens hoofdstel ziet, kan je gewoon het stangriempje ervanaf halen. Je hoofdstel wordt dan een gewoon trenshoofdstel met hoge neusriem.