weet iemand een leuk ponykamp???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natas101

weet iemand een leuk ponykamp???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 14:58

hay hay bokkers...
ik had even een vraagjuh ik wil graag van het zomer met mijn pony op zomerkamp ..wie weet nog een leuk kamp?:D
- ik zou het leuk vinden als er strand ritten worden gemaakt:D
- niet al te lang met je pony moet rijden (want mijn pony is nog niet zo
oud) +3 uur rijden//
- kamp voor een week ongeveer Haha!:D
- mensen rond de 15 jaar

weet je nog een leuk kamp waar je bent heen geweest of waar je van heb gehoord dat het een leuk kamp is laat het dan maar even horen als je wil:D:D...

x_shirley_x

Re: weet iemand een leuk ponykamp???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:21

Jan Dolfing in Vries(Drente), ben ik in 2002 geweest en vond het er heel erg leuk..ik denk dat ik ook nog wel een keertje terug ga!!
Nadat ik daar op ponykamp ben geweest is er brand geweest, en alles isnvernieuw dus Lachen
www.jandolfing.nl
Echt erg leuk ponykamp was dat, van 6 dagen..
Niet superduur..met pony van daar was toen 220,-..100,- vooraf betalen..weet niet meer precies hoe het nu is, maar dat staat allemaal op de site Lachen
Toen was er ook superleuke begeleiding iig!!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:23

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:25

Zie bericht van Tinkelbel Knipoog
De Eekwal en Erve meenderinkboer vind ik zelf wel erg leuk! En ermelo natuurljik!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:37

www.paardensportcentrumdekempen.com 3 tot 4 uur rijden
Elke dag les en een buitenrit...
Wat we nog meer gedaan hebben
-voltige
-barrelrace
-bonte avond
-caroussel oefenen voor de demonstratie van zaterdag als je ouders je komen ophalen hier gingen we ook elke dag voor oefenen
-poetswedstrijd
-spelletjes sávonds
- dagtocht, met mooi weer gaan ze dan zwemmen, maar wij hadden wat minder mooi weer
- heb gehoord dat ze normaal ook wel springen
-door de waterbak

Bij mij in de week waren toen allemaal 15 jarige... maar die andere weken waren er veel jongeren ook... maar dan moet je gewoon even bellen dan kunnen ze voor je kijken in welke leeftijd wat oudere kinderen komen, is wel leuker als je met mensen van je eigen leeftijd zit...

Ben ook nog bij www.eekwal.nl maar die vind ik persoonlijk heel stom,echt super weinig rijden, 2 dagen misschien 1,5 of 2 uur maar die andere dagen 1 uurtje en nog 2 dagen maar een half uurtje!, dat was de dag dat we aankwamen, zondag dus en die vrijdag en op zaterdag was het afgelopen en toen hebben we helemaal niet gereden!
Buitenritten waren niets aan, gingen alleen maar stappen en draven )heel weinig draven zelfs' galopperen zat er niet bij hoor...
Lessen waren echt helemaal niets... heb echt niets geleerd daar....
Maar ja, dat is mij mening... heb ook goede verhalen gelezen hier op bokt over de eekwal...

Persoonlijk lijkt www.bergemo.nl me heel erg leuk, heb ik veel goede verhalen over gelezen en eigenlijk geen slechte verhalen!

www.poelenburgh.nl lijkt me ook erg leuk... hebben ze ook instructiekampen die lijken me super! maar daar ga je bijna niet buitenrijden, maar je krijgt heel goed les dan...ze hebben ook gewone ponykampen... het ligt bij het strand en bos!! Dus ideale omgeving! De manege is volgens mij ook best netjes enz...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:00

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:04

stal sintels in Breda www.stalsintels.nl

super leuk kamp. Zit dit jaar in de leiding. Ik slaap dit jaar in het kamphuis Haha!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:09