Strand en overnachten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Divine

Strand en overnachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:13

Hoi!

Deze zomer wil ik graag weer met mijn paardje naar het strand. Aangezien ik uit het oosten van het land kom en je op de meeste stranden alleen maar 's ochtends vroeg en 's avonds mag rijden zoek ik iets waar ik en mijn paard ook kunnen overnachten.

Wie weet een leuke accomodatie waar voor mij een bed staat en voor mijn paard een stal is?
Plaats maakt niet zoveel uit, ergens tussen Den Helder en de Belgische grens Haha! .

Groetjes!

Marije_jiplover

Re: Strand en overnachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:05

Bij het voormalige autostrand in Oostvoorne kun je de hele dag op het strand rijden. Je kunt over het strand naar Rockanje rijden en achterlangs via de duinen weer terug.
Dan zou je niet perse hoeven te overnachten.
Na 20.00 uur kun je vanaf Rockanje helemaal doorrijden naar Hellevoetsluis, maar dan is de terug weg ook een stuk langer en saaier, volgens mij.
Echt leuke overnachtingsplaatsen voor je paard weet ik eigenlijk niet zo goed, ik geloof dat ze bij minicamping vd Burg ook ruimte hebben voor paarden, dat zit tussen Rockanje en Hellevoet in, geloof ik.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 12:33

Hee Marije,

Bedankt alvast voor je reactie, het is moeilijk iets te vinden. Waarom ik perse wil overnachten is omdat als ik 's ochtends bijvoorbeeld wegrijd met de trailer, mijn paard dan eerst 2,5 uur op de trailer moet staan, dan meteen aan de gang moet op het strand en vervolgens direct weer 2,5 uur op de trailer moet staan voor de terugweg. Het kan misschien wel, maar ik vind het minder voor mijn paard. Ze is niet de jongste meer en zo'n lange trailerrit is ook best vermoeiend.
Ik zal het strand daar eens in mijn achterhoofd houden, misschien kan ik daar in de buurt wel iets vinden.

Groetjes!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:34

bij ons op stal zijn er s zomers wel paarden naar het land waardoor er stallen leeg zijn. je kan de eigenares bellen of je een stal kunt huren voor een nacht. in het dorp zijn hotelletjes of is er ergens wel bed en breakfast te vinden. het is in hoek van holland

JerInTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 23:07

Hyper! Hyper! Manege de Strandhoeve in Kamperland (zeeland) is erg leuk!!!!! Hyper! Hyper!

Je paardje kan binnen in een ruime box of buiten in de wei lopen en voor jou is er in het aangrenzende bungalowpark van de Roompot vast ook nog wel een slaapplaatsje. Dromen

De sfeer op de manege is erg gezellig, en de paarden hebben het er goed!

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 18:39

Hoi!

Bedankt voor de tip in Zeeland, ik zal die manege eens opbellen. Overnachten op Roompot heb ik wel eens gedaan, dat is dus wel een goed idee.

Ik laat tzt nog wel even weten wat het geworden is!

Groetjes!