Opruiming Agradi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Opruiming Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 08:33

Ik zat eens te kijken op de site van Agradi http://www.agradi.nl en zag daar staldekens en outdoordekens voor € 49.95 of € 79.95 en strijklappen voor €9.95 en zweetdekens....

Het schijnt dat ze in de opruiming zijn, maar wat zijn de normale prijzen dan? Neem aan dat een beetje staldeken toch al snel bij die bedragen uitkomt. (HH-merk)

Heeft iemand daar al wat van besteld? Er staat namelijk nog steeds nieuwjaarsopruiming, dus was wel benieuwd of dat nog geldt... Bloos

missnynke

Re: Opruiming Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:05

ik vind het ook niet echt goedkoop.....
mischien zijn het restanten en noemen ze het daarom opruiming, maar volgens mij zijn de prijzen niet veel omlaag gegaan...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:27

Ik heb in het verleden wel eens regendekens van HH gekocht bij Agradi - waren toch mooi 10 euri goedkoper dan een goedkope ruitersportzaak bij mij in de buurt (en ongeveer 20 euri goedkoper dan Divoza). HH is sowieso niet een echt duur merk, wel goed, maar Agradi is echt goedkoper dan de detailhandel.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:53

missnynke schreef:
ik vind het ook niet echt goedkoop.....
mischien zijn het restanten en noemen ze het daarom opruiming, maar volgens mij zijn de prijzen niet veel omlaag gegaan...

Nee daarom was ik ook benieuwd. Heb nou een HH-440 grams gekocht en die was € 40,00 toen er 30% afging...vandaar...