Dit kan toch niet kloppen he?, lijkt net alsof je niet hoeft te weten wat voor boom je moet hebben.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dit kan toch niet kloppen he?, lijkt net alsof je niet hoeft te weten wat voor boom je moet hebben.... 
adnil schreef:ja, dat dacht ik toch ook... Zoals het daar stond lijkt het dus dat je gewoon elk zadel kunt bestellen, past altijd... heel vreemd...
adnil schreef:Ik las vanavond op een site van een online paardenshop dat de zadels op vandaag zo goed zijn dat ze in 99% van de gevallen goed liggen op elke paardenrug..Dit kan toch niet kloppen he?, lijkt net alsof je niet hoeft te weten wat voor boom je moet hebben....
Majo schreef:Een meisje bij mij op de manege heeft haar eigen zadel en rijdt daar ook steeds mee op verschillende paarden. Ook een beetje maf, alsof dat op elk paard past
99% lijkt me erg veel! Maak er dan 70% van ofzo.
Ibbel schreef:Was het een site voor boomloze zadels misschien?
wendytjeG schreef:adnil schreef:Ik las vanavond op een site van een online paardenshop dat de zadels op vandaag zo goed zijn dat ze in 99% van de gevallen goed liggen op elke paardenrug..Dit kan toch niet kloppen he?, lijkt net alsof je niet hoeft te weten wat voor boom je moet hebben....
Was dat soms de site van divoza? Daar heb ik me namelijk ook al over lopen verbazen

.. Wel vreemd dat een zadelpasservice zo gaat adverteren...