Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
piggeljay schreef:dat komt gewoon omdat een zak voer bij de groothandel een vast bedrag kost, maar de wederverkoper mag er een marge op leggen. en de een wil er €0,50 aan verdienen en een ander zegt ik wil € 3,- per zak winst hebben want ik heb er ook mijn werk aan het ligt bij mij in de zaak en ik moet er ook de rente van mijn geinverteerde geld over betalen, dat is allemaal het goed recht van de handelaar en naar wat i vind heel normaal.
wij als klant moeten alleen dan op letten waar het voer het goedkoopste is, en daar ons voer halen, maar het kan ook zijn dat de service van degene die het duurste is ook het beste is dat als er een keer wat mis is met het voer dat je er altijd mee terug kan komen, of dat hij het ook bij je thuis brengt als dat nodig is.
dus gewoon goed opletten en naar de prijzen en service kijken
Gamier schreef:Dat snap ik wel maar wat ik niet begrijp is dat ik €10,- betaal en een ander (bij de zelfde tussenhandel) €12.50!

pmarena schreef:Op het moment voer ik Ultimate Balancer van Dodson & Horrell....schrik niet : 40 euro voor een emmer van 10 kg
Maar daar doe ik dan gelukkig wel een week of 4 mee

) en kost €5.95. Een zak havers slobber is €11.25 voor 20 kg en Pavo €11.95. Dus omgerekend is subli per kg duurder (€0.60 tegen €0.56) Geen groot verschil als er echt 7.5 kg inzit maar toch!