Ik ga met deze wagen rijden:

en er kunnen dus ongeveer 6 personen op (1 gezin).
Nou zat ik zelf te denken aan 25 euro voor het 1e uur, en 15 euro voor het 2 en verdere uren..
Wat denken jullie? Is dat een beetje een reeele prijs?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariska Wie? Ja ehhh dat weet ik niet hoor).Citaat:dat een uur rijden vrij kort is
smurf schreef:als je geen huif op je wagen hebt, zou ik het ook geen huifkartocht noemen, dat wekt valse verwachtingen! Platte wagen-tocht of zoiets, of boerenwagen....
smurf schreef:Citaat:dat een uur rijden vrij kort is
een uur is erg lang op zo'n kar, je zit niet comfortable en je wordt flink door elkaar geschud. Ik heb enige ervaring, want ik hen 4 jaar bij een bedrijf gewerkt dat niet anders doet dan met 5 wagen huifwagentochten rijden, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
smurf schreef:Je kan de prijzen alleen niet vergelijken omdat zij rijden met professionele huifwagens, met huif, verwarming en voor de gasten redelijk comf. zitbanken. Zij werken ook in samenwerking met een partycentrum zodat een huifwagentocht in een arrangement zit
Vergeet ook niet dat je een speciale verzekering moet afsluiten, of daar duidelijk iets over op papier moet zetten, dat aanwijzingen van de koetsier en de grooms t.a.t. stipt moeten worden opgevolgd en dat ongelukken bij het niet opvolgen ervan voor eigen risicio zijn.Je wilt niet weten wat mensen doen voor stomme dingen, wij zijn wel eens een passagier "verloren" die halsbrekende toeren uithaalde zelfs na uitdrukkelijk verzoek van ons om gewoon te gaan zitten. passagier gewond, naar het ziekenhuis, heel gedoe en vergeet je goede naam niet in zo'n geval....
Hoe het juridisch zit als de zaak aan de hol gaat en er echte ongelukken gebeuren, weet ik niet, maar wel een aandachtspunt denk ik.
Beetje pessimistische verhaal misschien, maar je kan het maar beter dichtgetimmerd hebben!
PeruaansePas schreef:Goede ideeen, bedankt!!Wat een leuk idee. De prijs vind ik niet te hoog.
In de advertentie (ik ben ook zo'n pietlut) zou ik wel je achternaam vermelden. Ik kan me voorstellen dat je voor de bokt-versie die hebt weggelaten.
Het komt betrouwbaarder over als mensen hun identiteit vrijgeven, dus hun hel;e naam vermelden. Het spreekt ook gemakkelijker als je het er met andere mensen over hebt... (Bij wie heb je zo'n leuke huifkarrit gemaakt?...Eh bij Mariska...Mariska Wie? Ja ehhh dat weet ik niet hoor).
Startplaats/eindpunt vermelden (adres) is ook een goed idee.