maar ik heb hem nog niet zo lang dus vind ik het zonde om meteen een nieuwe te kopen, dus wie heeft er goede tips
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik heb hem nog niet zo lang dus vind ik het zonde om meteen een nieuwe te kopen, dus wie heeft er goede tips
linda_lekuri schreef:Ik heb wel eens gehoord dat mensen 'vitrage wit' of 'kunstgebitreiniger' (zo'n bruistablet) gebruiken! Maar ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd, dus ik kan niet zeker zeggen of het werkt!
Hier is denk ik al eens een topic over geweest, maar vind het niet direct terug.
maakt deze nat en boent over de vlek met de ossegal zeep tot het lekker gaat schuimen, dit laat je even intrekken. daarna de broek in een emmer water (gewoon met nog de ossegal zeep op de broek) en laat dit heel de nacht in trekken, volgende dag in de wasmachine gooien en wit is je broek
Breitling schreef:mijn moeder heeft een wondermiddeltje. Ossegal zeep.
Men neme de broekmaakt deze nat en boent over de vlek met de ossegal zeep tot het lekker gaat schuimen, dit laat je even intrekken. daarna de broek in een emmer water (gewoon met nog de ossegal zeep op de broek) en laat dit heel de nacht in trekken, volgende dag in de wasmachine gooien en wit is je broek
Georgette schreef:Na de eerste keer dragen zaten er al roestplekken in die ik er niet meer uit krijg.
Grapje Georgette schreef:Die van mij krijg ik ook niet meer helemaal wit. 190 euro gekost en pas 3 keer gedragen![]()
Ik heb van alles al geprobeerd, maar het lukt echt niet. Ik heb het maar opgegeven. Na de eerste keer dragen zaten er al roestplekken in die ik er niet meer uit krijg.
YvonneS schreef:Vanish Oxy Action!!!!!!
Ik had laatst met me nieuwe witte rijbroek tegen het wieltje van de trailer aangestaan. Allemaal van die zwarte smeerolie in me rijbroek. Zie je nu helemaal niks meer van!!!