hhuuhh, genoeg!! Naja, ik dan niet, maar voor diegene voor wie ik het paardje rijd!
De shet ging eruit, ze was echt te groot en ze kreeg een goede pony waar ze nog een tijdje op door kon rijden. En een pony met wedstrijdambitie... ze had nog een a/b pony staan die super kon lopen (reed ik dan ook op).
Naja, eerste pony was verschrikkelijk lief in het begin.. ging ook keigoed! Totdat de pony het op zn heupen kreeg, niet meer te stoppen. Dus vorige eigenaresse erbij gehaald en zij erop gereden. Toen snapte we hoe het kwam: de vorige eigenaresse trok zo hard ze kon pony in de krul.. en ja toen wilde hij wel luisteren!
Zo willen wij niet rijden, en meisje durfde er ook niet zo goed meer op, dus pony verkocht.
Toen kwam Sieg, een keileuk ding, maar na een tijdje stopte hij gewoon met lopen bij haar. Bij mij ging alles nog goed, dus de klik was er duidelijk niet
Toen de volgende pony, ging super goed. Totdat hij kreupel ging lopen..... vergroeiing in zijn hoef en kon nooit meer wedstrijden lopen ofzowiets.. alleen rustige buitenritjes.. en tja dat wilde ze echt niet!
Toen kwam de huidige pony en dat gaat gelukkig nog wel goed! Maar de ab pony ging weg omdat ze daar ook te groot voor werd en toen kwam er een fjordje! Ging met haar helemaal niet goed: stilstaan en bokken, terwijl ik er zo mee wegreed (een paar probleempjes daargelaten
)
Nu hebben we dan een leuke pony en ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. Tot nu toe gaat het super en de wedstrijdjes staan ook gepland!
Ik heb ook nog een ander diertje bijgereden en ook daar klikte het niet met de eigenaresse, en na een paar keer er hard afgelazerd te zijn is die dan ook verkocht!
Dus.. aardig wat meegemaakt.. maar het was uiteindelijk wel beter voor de paardjes!