djivka schreef:Tja dat wordt me wel wat duur. Kost me heel wat aan verzendkosten
en die stof is er niet in overvloed (is nog best lastig)
en is ook niet gratis. Heb weinig kans op zoveel stof voor 2 dekjes ben ik bang. In iedergeval niet te gelijk daar gaat heel wat tijd overheen. Kan jij me vertellen hoe ik dat het best kan maken en wat ik ervoor nodig heb? Dan zal ik kijken als ik aan meer van die stof kan komen dat ik het ook op bokt zet. Voor anderen maar is wel lastig denk ik.
Huh? Camouflage stof niet aan te komen?
Bedoel je zo iets?

Of zo iets:

Of heb je een of ander speciaal stofje nodig of zo?
Gewone camouflage stof is er toch in overvloed, hoeveel meter wil je hebben? 10? 20? 50? en hoe duur is duur volgens jouw?
Al wil je 50 meter hebben, kan ik met gemak aankomen dus mocht je wat willen hebben geef maar een gil! (ehm, tja, daar moet je ook verzendkosten voor betalen, daar ontkom je vrijwel niet aan via internet helaas)
Stoffen gaan per strekkende meter, 1 meter is 1.50m breed (meestal, soms 1.40m) als je een dekje van bijvoorbeeld 60cm x 70cm maakt heb je voor 1 dekje totaal 1.20m nodig, voor 2 dekjes dus 2.40m dat is toch niet zo veel? (ja sorry hoor, ik krijg de stoffen hier per 50 of per 80 meter binnen dan is 2.40meter toch wel te doen lijkt mij?)
Laagje fiberfill ertussen (dat kost hooguit 2Euro per meter) ander stofje wat je fijn vind eronder en klaar 
Ik heb bergen camouflage dekjes gemaakt, kan mij niet voorstellen dat de stof ineens "op" is
Ik heb niets meer liggen maar kan er wel makkelijk aankomen.