Manenversiering, wat is het leukste ? ( met foto's )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Manenversiering, wat is het leukste ? ( met foto's )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:20

Zoals ik al in mn andere topic vermeldde gaat Bas mee naar stage. Hij gaat als clown, dus ben ik een beetje bezig met versieren. Hij krijgt de kleuren van de 'echte' clown Bassie ( die van Adriaan Knipoog ), geel en rood.
Heb rode bandages voor, gele bandages achter ( op de foto's zitten de bandages nogal belabberd op een hoopje, had ze alleen gauw even omgedraaid om te kijken of het leuk stond, ging even om het idee )
Ik ben bezig met pompoentjes, wil pompoentjes in zn manen, staart, op zn halster en hij krijgt een grote gele strik om met rode pompoenen.

Vandaag dus even aan het testen en prutsen wat nou het leukste stond, en ik heb w.b de manen jullie mening nodig, ik heb het op 3 manieren gedaan:

Afbeelding

Om een omhoog staand staartje heen
Afbeelding

Onder een knotje ( of zeg maar gerust, dikke knot Knipoog )
Afbeelding

Bovenop een knotje
Afbeelding

Bas in het geheel ( nog lang niet af, maar de kleuren staan hem goed Knipoog )
Afbeelding

De staart ( even kort gevlochten, ging wederom om het idee )
Afbeelding

Wat vinden jullie, een paar dikke staarten met pompoentjes, knotten met bovenop pompoenen of knotten met pompoenen onderop ?

SillyB

Re: Manenversiering, wat is het leukste ? ( met foto's )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:23

hey wat een leuk idee Lachen ik vind de staartjes het meest speels staan. Misschien omdat ik knotjes met strak-in-pak asocieer Knipoog Die tot bij zn staart is super leuk Lachen misschien een 2de derbij die wat rondfladdert/stuitert of vind bas dat niet leuk?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:27

Bij de staart ben ik nog wat meer van plan, geen fladderende bol, maar ik dacht meer aan 3 pompoentjes, een kleine boven ( die heb ik nog niet gemaakt dus vandaar nu een grote ) een iets grotere een stukje daaronder en een grote daar nog weer een stuk onder, zodat het 'breeduit' loopt, net zoals de staart zelf

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:14

de staartjes!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 02:31

Haha, die staartjes zijn geweldig. Ik denk dat de kids daar helemaal weg van zullen zijn. Haha!