Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxappiexx schreef:Ok, bedankt.
In de beschrijving op piafferuitersport staat:
"Zittingovertrek van echt schapenwol echter niet van de volledige schapenhuid."
Dus het is wel van echt wol. Maar er zit geen huid aan...is het dan echt of nep?
Monday schreef:Ik zou gaan voor een gelzitting voor op je zadel. Die zijn wel wat duurder in aanschaf (zo rond de 50 euro), maar als je in de regen rijdt heb je niet dat je schaap nat wordt en de dag(en) erna nog nat is. Je kunt ze ook gewoon met een doekje afvegen, heb geen idee hoe zo'n schaap het in de was doet eigenlijk.
Monday schreef:Ik zou gaan voor een gelzitting voor op je zadel. Die zijn wel wat duurder in aanschaf (zo rond de 50 euro), maar als je in de regen rijdt heb je niet dat je schaap nat wordt en de dag(en) erna nog nat is. Je kunt ze ook gewoon met een doekje afvegen, heb geen idee hoe zo'n schaap het in de was doet eigenlijk.
). sandr0 schreef:Monday schreef:Ik zou gaan voor een gelzitting voor op je zadel. Die zijn wel wat duurder in aanschaf (zo rond de 50 euro), maar als je in de regen rijdt heb je niet dat je schaap nat wordt en de dag(en) erna nog nat is. Je kunt ze ook gewoon met een doekje afvegen, heb geen idee hoe zo'n schaap het in de was doet eigenlijk.
een bontzitting van lamsvel zijn duurder dan de 50,- euro die jij beschrijft hoor.