Hey, ik vroeg me af of er hier nog iemand iets doet met 1 april op stal?
Ik rijd dus op een stal met alleen onze 5 ponies en die eigenaresse is er heel erg bij betrokken. Komt altijd kijken.
Vandaag liepen we dus na het rijden naar binnen en vriendin liet de pony bij de deur los en wilde haar zweep wegleggen (naast het gangpad in een koker waar alle zwepen instaat) of iets dergelijks. Haar pony liep dus niet in zijn eigen stal, maar de stal er tegenover (mijn stal) dus ik zet mijn pony vrolijk in haar stal.
Toen besloten we dus vrolijk te kijken of die eigenaresse het door zou hebben, wij snel elkaars ponies afgezadeld haar pony mijn halster om gedaan en gewoon daar vrolijk laten staan, de stal uitgemest.
Die eigenaresse had niets in de gaten (ponies lijken nog niet eens echt op elkaar ,ene is veel groter dan de andere en is een koffievos, terwijl die van mij dus meer een zweetvos is, echt heel licht, maar ze zijn geschoren dus hebben al niet echt hun eigen kleur)
Wij dachten dus dat die eigenaresse gewoon een spelletje speelde, maar nee, na een tijdje liep ze naar binnen en vroeg of we wilde voeren en de lichten uit wilde maken. Hebben ons natuurlijk kapot gelachen. Ponies gewoon in de stallen laten staan. Waarschijnlijk zet ze ze morgen nietsvermoedend buiten in de wei en als ze ze terug in de stal zet dan zet ze ze goed neer.
We kwamen op deze manier op het idee om een 1 april grap uit te halen, bijvoorbeeld de ponies helemaal inpakken: winterdeken om, sjaal om enz. enz. en dan zeggen: we dachten dat het koud was.
Hebben jullie nog leukere en originelere ideeën? We gaan die dag niet rijden, alleen ponies klaarmaken (vlechten en wassen) voor examen (voor a en B diploma) de dag erna en onderlinge zondag.
Laat horen!