rubberen laarzen doen zeer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

rubberen laarzen doen zeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 18:47

ik heb net nieuwe rubberen laarzen gekocht, van aigle. mn oude waren helemaal lek, dat waren ook van die goedkope. nu heb ik dus met voering enzo, net even wat luxer. maar nu doen ze me best zeer. net boven de enkel aan de achterkant (klinkt vaag Bloos ) zit er een soort deuk in als ik ze aan heb. en die deuk schuurt dus tegen mn been aan, ik heb er al een dikke blaar zitten Verdrietig

blijft dit zou zo, of moet ik ze misschien nog inlopen? ik baal wel een beetje eigelijk, heb je eindelijk mooie nieuwe laarzen doen ze zeer!

nicole1985

Re: rubberen laarzen doen zeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:49

zorro schreef:
ik heb net nieuwe rubberen laarzen gekocht, van aigle. mn oude waren helemaal lek, dat waren ook van die goedkope. nu heb ik dus met voering enzo, net even wat luxer. maar nu doen ze me best zeer. net boven de enkel aan de achterkant (klinkt vaag Bloos ) zit er een soort deuk in als ik ze aan heb. en die deuk schuurt dus tegen mn been aan, ik heb er al een dikke blaar zitten Verdrietig

blijft dit zou zo, of moet ik ze misschien nog inlopen? ik baal wel een beetje eigelijk, heb je eindelijk mooie nieuwe laarzen doen ze zeer!

ja dat blijft zo.ik heb het ook wel eens gehad.heb ze omgeruild.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 18:52

ECHT?? Verward dus ik gewoon laarzen gekocht die eigenlijk niet goed zijn! in de winkel heb ik ze gepast en toen viel het wel mee, maar nu ik er dus ecth op ga lopen en rijden doen ze zeer. nou maar weer naar de winkel dan. zullen ze ze wel terug willen nemen? ik heb ze vorige week gekocht en vandaag voor het eerst aan gedaan. ze zijn al helemaal vies... Bloos

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:53

Nee dat blijft niet zo. Mijn laarzen hadden dat in het begin ook, maar nu is het over Lachen

nicole1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:56

ik was wezen passen bij divoza en toen kreeg ik ook zo'n rare kuil erin vrouw zei moet je niet doen, gaat niet weg.dus ik andere laarzen aan, die deden het niet, totdat ik ging rijden.
ik weer terug.laarzen passen op zadel gaan zitten, deden ze allemaal zo(heb dan ook hele dunne kuiten). ik zo: laat maar rij wel met schoenen. ideaal

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 19:09

Ook rubberen laarzen passen zich wel wat aan aan je benen.

Tot voor kort reed ik altijd met rubberen laarzen, en tsja, in het begin gaat dat altijd wat moeilijker.
Het zweet alleen zo verschrikkelijk in de zomer Clown

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 19:19

Bij mij waren mijn rubbere rijlaarzen binnen 2 maanden al weer kapot!! Boos!
Rij nu voortaan met lerenchaps + Jodhpurs ideaal!!!