uitgebreide verzekering zonder keuring interpolis

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haf_jessie

uitgebreide verzekering zonder keuring interpolis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 10:14

Gek vind ik dat. Heb een nieuw paard een draver en uitgebreide verzekering bij interpolis aangevraagd voor 2000 euro en met vergoeding van alle ziektekosten. Komt er niemand keuren van interpolis. Bij mijn vorige paard kwam er meteen iemand kijken en die was voor hetzelfde bedrag verzekert. Raar vind ik dat,je kan wel een mank paard hebben willen verzekekeren. Wie heeft dit ook gehad

MarchaL

Re: uitgebreide verzekering zonder keuring interpolis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:41

Vreemd, volgens mij is het gebruikelijk dat er altijd eerst iemand komt kijken van de Interpolis... Ik heb mijn paard voor niet zo'n heel hoog bedrag verzekerd (uitgebreid+ziektekosten) en ik heb een keuringsraport voor gelegd. (eigen keus, was niet verplicht) Met dit alles wilde ze toch nog langs komen voor een keuring, ik snap dus niet zo goed waarom dit in jou geval niet hoeft. Maar ja, als het niet hoeft is het prima toch Knipoog ? Lekker makkelijk zou ik zeggen!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:04

ik heb al 2 paarden verzekerd gehad bij interpolis, de eerste was ook voor een vrij laag bedrag en had ik zelf klinisch laten keuren, ze zijn toen nog een keer langsgeweest, mijn tweede paard was voor meer als 2x zoveel verzekerd en was klin+ront. gekeurd en ik ze zijn niet komen kijken moest wel de fotos opsturen en heb ik uiteraard weer terug gekregen.
Mijn 2e paard is afgekeurd en de DA had een attest opgestuurd en binnen een week was het rond, ze werd afgekeurd, had ook nog wel verwacht dat ze kwamen kijken(wat de DA ook zeker verwachte, die was zelfs bang dat ze het niet deden)
maar het schijnt heel goed te gaan met interpolis, dikke winst maken ze en dan zijn ze vaak wat makkelijker, gaat het nou slecht dat zulle ze er alles aan doen om niet te hoeven uitkeren.

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 11:42

Ja vreemd vind ik het,want mijn vorige paard daar kwamen ze ook bij kijken,die is na 9 maanden overleden.Dus konden ze alles uitkeren. Gek dat ze mijn paard nu dan niet komen bekijken. Maar zal wel goed zijn

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:09

Ik heb genoeg problemen met Interpolis, doen heel moeilijk met betalen en willen nu bij elke nota een verklaring van de DA hebben.
Ik ben alles behalve tevreden over Interpolis..

Mijn pony verzekeren ging naar mijn idee te makkelijk maar nu hij verzekerd is gaat alles heel moeizaam helaas.

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 12:22

o wat gek ik ben juist super tevreden. Mijn vorige paard had ik dus nog maar 9 maanden,en heb wel 6 rekeningen vergoed gekregen,en ook het totaal verzekerde bedrag. Nooit gezeur gehad,alleen de da een formulier in laten vullen bij elke gebeurtenis.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:23

Ik zit ook bij interpolis.
Ze zijn wel langsgekomen om te kijken maar stelde niets voor.
Het duurde wel lang voor dat ze langs kwamen en echt keuren noem ik het niet. Clown

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 16:23

maykie schreef:
Ik heb genoeg problemen met Interpolis, doen heel moeilijk met betalen en willen nu bij elke nota een verklaring van de DA hebben.
Ik ben alles behalve tevreden over Interpolis..

Mijn pony verzekeren ging naar mijn idee te makkelijk maar nu hij verzekerd is gaat alles heel moeizaam helaas.

Ik kan helemaal mt je mee praten. Wat een gezeik zeg. Ik wilde mijn paard uitgebreid laten vezekeren met ziekte kosten. Komt er zo'n meneertje langs. Die komt keuren ( lees alleen kijken en niet aanraken). Hij keurde hem af want hij was en verkouden en hij had dikke achterbenen en het was een luchtzuiger. Dus ik gezegd dat ik dan wel een dierenarts liet komen en dan nog wel een keer vraag om een keuringsmannetje.

Een paar weken later krijg ik de rekening van een standaard verzekering en kreupelheden en kloiek werd niet meeverzekerd maar moest wel de volle mep betalen.
us ik opgebeld dat ik helemaal niet heb gebraagd om een beperkte maar om een uitgebreide. Krijg ik te horen dat ik maar gewoon moet betalen anders krijg ik incasso kosten.

Voor mij ook geen interpolis meer.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 17:40

Ik heb juist helemaal geen problemen met interpolis.

Heb mijn paard ook uitgebreid verzekerd + ziektenkosten en heb bij de aanvraag het keuringsrapport opgestuurd en er is nooit iemand langekomen.
Ook geen problemen met de rekening van da, kreeg binnen een paar dagen alles weer teruggestort.
Ze zijn waarschijnlijk ook niet langs gekomen, omdat de paarden van de eigenaresse (van stal) ze ook allemaal daar verzekerd heeft en ze de stal dus wel kennen.