Werken in Canada,Nieuw zeeland of Australië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ramira

Werken in Canada,Nieuw zeeland of Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 22:51

Ik wil samen met alice(van bokt) naar Canada, Nieuw-Zeeland of australië gaan om daar te gaan werken.

Nu willen wij graag in canada beginnen en waarschijnlijk van daaruit weer doorreizen naar nieuw zeeland of australië.

Weet iemand mischien adressen of site´s waar we aan werk komen???

groetjes

ramira

Re: Werken in Canada,Nieuw zeeland of Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 14:12

Ik heb al op diverse sites gekeken en ook al diverse advertenties neergezet, maar ik krijg nergens reactie.

Wie o wie heeft zelf in canada, nieuw zeeland of australië gewerkt en kan daar iets over vertellen.

groetjes

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 14:15

Hay

vraag de brochure van wep aan. Dat is echt supergeorganiseerd!

xxx

http://www.wep.be

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:47

wat ook veel gedaan wordt is Wwoof dan kun je bij boeren tegen kost en inwoning werken. dit zijn vaak wat kleinschalig boerderijen en je maakt gewoon deel uit van het gezin waar je verblijft!
verder zou ik gewoon op wat sites van bijvoorbeeld www.backpackers.com of soortgelijke organisaties ( even googlen ) veel mensen vinden terplekke baantjes in bijvoorbeeld de horeca ( ervaring is vaak gewenst )

wat ik ook had gezien was in autstralie een cowboy cursus en na deze curus ( kiezen uit 5 of 10 dagen ) krijg je een diploma waarmee je aan kunt tonen dat je: vee kunt drijven, schapen scheren enz en hiermee vergroot je je kans op werk op bijvoorbeeld de grote ranches!

veel succes ermee

ramira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 19:28

hey bedankt voor de info.

Ik ben nog steeds op zoek naar een adres waar ik zou kunnen werken.

Valt niet echt mee.

groetjes.

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:40

denk dat dat ook makkelijker gaat als je daar bent....

fien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:00

Ik ben zelf 6 jaar geleden met mijn vriend een jaar aan het reizen en werken geweest in Australie en Nieuw-Zeeland. Wat iemand anders ook al zei, is dat je gewoon ter plekke werk moet zoeken. In backpackers en jeugdherbergen hangen vaak briefjes van werkgevers die mensen zoeken. Wees niet te beroerd om de rotklussen aan te pakken. Wij hebben courgettes, druiven en olijven geplukt, hebben schoonmaakwerk gedaan, zijn afwashulp geweest, hebben productiewerk gedaan etc. Niet echt de leuke baantjes, maar meestal doe je dat samen met andere reizigers en dat maakt het allemaal toch wel weer gezellig. We hebben ook wel eens klusjes in backpackers gedaan, waar we bijvoorbeeld een week gratis overnachting mee verdienden.
Kijk anders ook eens op de sites www.activityinternational.nl en www.travelactive.nl
Succes en veel plezier!