Hallo,
Ik ben 3 weken geleden 2 keer op 1 dag van me haf dj gevallen.
Toen ik hem kocht in juni vorig jaar ging het rijden super heel de zomer geen last gehad (alleen moest hij veel leren omdat hij nog maar 3 is) later rond november begon hij met bokken als ik aan wou springen in galop, maar ik bleef zitten.
Toen het kouder begon te worden werd het erger dus hij ging hoog bokken (alleen bij aangaloperen).
Toen er zoveel sneeuw lag kon ik 4 dagen niet rijden en toen ik er weer op ging en niet eerst kon longeren omdat de longeer bak bevroren was, ben ik er dus 2 keer afgevallen (best hard) en ik er elke keer weer gewoon op.
Maar nu heb ik het gevoel dat als ik er weer op ga ik er zo weer naast leg, ik ben denk ik een beetje bang geworden.
Nu de longeer bak weer goed is longeer ik hem dus bijna elke dag (hij heeft ook nog om de dag of 2 dagen rust omdat hij nog jong is) en heb ik er na die val partij 3 keer op gezeten, opzich ging dat best goed (daarvoor wel gelongeerd) soms nog een bokje maar vooruit.
Nu is mijn vraag hoe ik weer vertrouwen in hem kan krijgen of wat ik eraan kan doen zodat hij dus niet meer bokt met rijden, want ik wil zo graag verder met hem.
Wie heeft een oplossing???????
Groetjes natasja
Laatst bijgewerkt door Karin op 28-03-05 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt