ik wil dit hoofdstel kopen, maar is nergens te vinden.
het moet exact dit hoofdstel zijn met dezelfde frontriem
ik kan Tim niet rijden met een gewone neusriem omdat dan telkens haar neus stuk gaat aan de zijkanten.
het is een kieffer, model simone
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

[naam] schreef:
ik wil dit hoofdstel kopen, maar is nergens te vinden.
het moet exact dit hoofdstel zijn met dezelfde frontriem
ik kan Tim niet rijden met een gewone neusriem omdat dan telkens haar neus wangen, stuk gaat aan de zijkanten.
ook met dressuur ga ik hiermee rijden. spring er nu alleen mee en oefen er thuis mee maar dat hoofdstel is op
het is een kieffer, model simone

Remember schreef:Je mag geloof ik niet met van die klikhaakjes aan je bakstukken rijden... Zou daar de reglementen nog maar even over nalezen! En je weet het merk en model, dus even bij een ruitersportzaak aankloppen en vragen of ze kunnen bestellen?!
EngelAngela schreef:DIVOZA
Hermesdeux schreef:Ik was toevallig bij de magazijnuitverkoop en even de winkel doorgelopen, volgens mij hing die er gewoon. Ze zijn denk ik dealer van Kieffer.
Al is een bezoekje naar een paardenwinkel nooit vervelend
Lilly97 schreef:Ik heb 'm ook niet bij de uitverkoop gezien, maar in de winkel, bij de 'gewoon geprijste artikelen'![]()
Sorry, dan heb ik het waarschijnlijk niet goed gezien en was het misschien geen Kieffer.
De ketting los is trouwens inderdaad heel mooi! Succes met je zoektocht!