Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bind ik die wel aan me vast hahaha 
. Maar ik heb er geen klagen aan bij het rijden heb je er net zoveel last van zoals van je tok. De eerste keer voelt dat ding ook raar aan, maar een keer je het gewoon bent en als normaal beschouwd. Dan is het ook normaal.
als ze je uit lachen moet jij maar eens denken aan het aantal mensen die in een rolstoel zit en die nog hadden kunnen lopen als ze op die moment maar een body protector aanhaddenEffy schreef:Je hebt verschillende klasses in bodyprotectors, de goedkopere (dus mindere klasses) zijn vaak wat flexibeler dan de duurdere. Maar ja, dus ook minder sterk en daardoor minder beschermend
findi schreef:dus tip 2: als je geen tok draagt koop dan geen beschermer (lol)
.
) zelfs als ik alleen maar een pony ga uitstappen of als het snik heet weer is (jah 2 tellen af ff frisse lucht en weer op)
) en toen heb ik zo´n bodyprotector gepast en ik ben op zo´n zadel gaan zitten en hij paste goed dus ik heb hem gekocht 
daaag Dyyy schreef:Ik heb er geen ervaring mee.. Maar ik zie dat je rijden er vaak ruw aan toe gaat. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt. Maar ik zou er eentje aanschaffen.. Voor de veiligheid
) want ik `loop rond´(werk) bij een stoeterij/handelstal en daar komen heel veel jonge pony´s een paardjes dus nu rij ik er ongeveer 15 per jaar al 4 jaar in dus zo ongeveer 60 pony´s (in het eerste 2 jaar alleen maar a welshjes en b welshjes hoor, en ik doe het samen met mijn instructrice ,zij longeert ik er op(aan de longe eerst)