Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vlieg schreef:Ik heb geen idee, woon hier net....maar meestal doen ze dat alleen maar als je een nieuw zadel wilt kopen....en dat hoef ik niet
Moet je zeker ook eens vragen! MissJapke schreef:of vraag raad aan iemand in de buurt die wat meer van zadelmaten kent...
! Een wintec is in verschillende maten voor elk paard passend en eigenlijk alleen voor hele brede ruggen is er een maat te weinig (zei de meneer van onze paardenwinkel dus
) Je moet gewoon de juiste maat weten MissJapke schreef:Dat lijkt me heel raar! Een wintec is in verschillende maten voor elk paard passend en eigenlijk alleen voor hele brede ruggen is er een maat te weinig (zei de meneer van onze paardenwinkel dus
) Je moet gewoon de juiste maat weten
Ibbel schreef:vlieg schreef:Ik heb geen idee, woon hier net....maar meestal doen ze dat alleen maar als je een nieuw zadel wilt kopen....en dat hoef ik niet
Nou, als ik het zo hoor denk ik dat dit zadel echt niet goed past op je paard. Wintecs zijn slecht aan te passen omdat ze van kunststof zijn, dus het zou best wel eens kunnen dat je toch een ander zadel nodig hebt.
Je zal toch een zadelmaker erbij moeten hale hoor,