waar kan ik buitenrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loetjuh

waar kan ik buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 16:18

hallo.. wie woont er in de buurt van den hout, brede, oosterhout etc. en weet waar ik goed kan paardrijden als ik weg rijuit den hout en op een plek waar mijn moeder naast me kan hardlopen. we rijden/lopen nu altijd in de teteringse bossen maar een beetje afwisseling zou leuk zijn Knipoog wie o wie??

ook zoek ik iemand die in den hout woont en die weleens met haar paard naar buiten gaat in zoek nog een buitenrij maatje...
het gaat om een bruine merrie van 1,65 en ongeveer 10 jaar oud ze is verkeersmak maar grote auto's, vrachtwagens en tractoren vind ze dood eng.. ik zelf ben bijna 15 en rij al 5 jaar paard.

Sjonniej

Re: waar kan ik buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:21

Wees blij dat je al een bos hebt! Ik heb hier niets, ik zou zooo blij wezen met een ruiterpad van 100 meter.

loetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 13:06

Sjonniej schreef:
Wees blij dat je al een bos hebt! Ik heb hier niets, ik zou zooo blij wezen met een ruiterpad van 100 meter.

ik ben ook blij met het bos hor;)

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:32

aha, jij zit perfect daar Haha!
Als je vanuit Den Hout het kanaal oversteekt heb je daar het bos bij de tankbaan waar je kunt rijden, maar ik neem aan dat je daar al vaak bent geweest. Wil je wat langer dan rijd je dat bos door en steek je over na de Oosterhoutse manege. Dan kom je in het bos van het kadettenkamp. Dit bos door kun je onder het viaduct door naar de bossen van Dorst. Ga je daar helemaal doorheen (Surea) dan kun je de 5 eikenweg weer oversteken en kom je in een klein stuk bos bij camping het Haasje. Daar sta ik met mijn paard.
Als je dan echt fanatiek bent kun je vandaar ook naar de Drunense Duinen en Chaams bos maar dat is wel erg ver Haha!
Ik kom bijna dagelijks in deze omgeving dus ken heel wat paden. Dus mocht je ooit een gids nodig hebben.... Knipoog