Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) nickyu schreef:vroeger , heeeel lang geleden reed ik veel wedstrijdjes met mijn verzorg pony
ik betaalde zelf alles de eigenaar zorgde alleen voor het voer entingen en hoefbeslag (wel stiftijzers voor mij)
won zeer regelmatig wat en hij kreeg de beker ik hield het lintje
(zeker met de 1e prijzen had ik het daar emotioneel gezien wel moeilijk mee maar die gewoonte kwam wel bij mezelf vandaan
omdat het toch zijn paardje was,..)
)
)
Tarron schreef:Hallo,
Wie rijdt er KNHS wedstrijden met je verzorgpony/paard?
Hoe is het bij jullie geregeld?
Ik ga binnenkort starten met m'n verzorgpony
Wie betaald wat? de eigenaar of de ruiter.
Startkaart/ inenting/ paspoort/ chip/ inschrijfgeld/ witte shabrak/ lidmaatschap rijvereniging enz......
Ik betaal de startkaart, inschrijfgeld en lidmaatschap. De rest betalen hun.
Gebruik van de trailer van de eigenaar van de pony.
Moet je hiervoor betalen?
Hun hebben geen trailer. Ze lenen er een als het nodig is, en dat is gratis, dus hoef niet te betalen
Hoe zit dat ivm. de verzekering als er iets gebeurd met ruiter/pony/trailer enz.??
Pony is verzekerd
Hoe gaat het met eventueel gewonnen prijzen?
Die zijn gewoon voor mij
Wie kan mij hierover informeren??
Tarron schreef:Hallo,
Ik ga over een jaartje ongeveer starten met mijn verzorgpony..Ik wil nu nog nix overhaast doen en ik rijd haar pas 4 maanden..Dus wil eerst nog een jaartje trainen
Startkaart/ inenting/ paspoort/ chip/ inschrijfgeld/ witte shabrak/ lidmaatschap rijvereniging enz......
Ik kan gewoon op de manege waar de pony staat starten..En in de buurt is nog een manege waar ik eventueel zou kunnen starten, maar daar kan ik op het paard heen.. De kosten van de startkaart enz zijn gewoon voor mijn eigen rekening..Ik wil starten dus moet ik ook maar zelf voor de kosten opdraaien
Gebruik van de trailer van de eigenaar van de pony.
Moet je hiervoor betalen?
Is dus niet nodig..Zie hierboven
Hoe zit dat ivm. de verzekering als er iets gebeurd met ruiter/pony/trailer enz.??
Pony is gewoon verzekerd
Hoe gaat het met eventueel gewonnen prijzen?
Die zijn gewoon voor mij..Ik rijd er dan toch wedstrijden mee.. Zou een mooie wezen..
. Vervoer zal hij ook regelen, maar of hij dan rijd (ik heb gehoord dat het een gevaar op de weg is haha)??? We zullen het zien als het ooit zover komt
. Ik leen wel haar witte rijbroek
.
behalve dan een paar handschoenen en wat strikken en die heb ik gehouden Tarron schreef:Hallo,
Heb ik in het verleden gereden.
Startkaart -
ruiter
inenting/ paspoort/ chip - eigenaar
inschrijfgeld-ruiter
witte shabrak-kan eigenaar of ruiter zijn maakt niet uit.
lidmaatschap rijvereniging-ruiter
Gebruik van de trailer van de eigenaar van de pony.-gratis
Moet je hiervoor betalen-nee
Hoe zit dat ivm. de verzekering als er iets gebeurd met ruiter/pony/trailer enz-eigenaar
Hoe gaat het met eventueel gewonnen prijzen-ruiter
Curly85 schreef:als mijn verzorgster wil gaan starten zijn alle kosten voor haar. Kijk Ian is beslagen, gechipt en geent dus dat doe ik allemaal. Het witte dekje is ook van mij plus zadel hoofdstel ect.
Maar startkaart enzo is voor haar rekening, en de prijzen, zou het wel leuk vinden soms een lintje te krijgen maar geldprijzen enzo zijn voor haar