Ik wil een nieuwe cap omdat ik mijn casco niet fijn vind.
Maar nu kan ik niet kiezen tussen die twee..
Wie heeft ervaringen met deze caps?
En welke zouden jullie mij aanraden

de Kavalkade Hi-Lite
Een stijlvolle veiligheidshelm die aan de laatste EN1384 veiligheidsnorm voldoet en zeer prettig draagbaar is. De Kavalkade Hi-Lite veiligheidshelm heeft een super-comfortabele anti-zweet binnenzijde, afgewerkt met een heerlijk zachte goed-ademende en vochtopnemende stof (Coolplus). De helm heeft een subliem ventilatiesysteem en is voorzien van een bevestigingssysteem van zacht materiaal. De buitenzijde is bekleed met een diepzwarte vuil- en vochtafstotende Chamude ultra-microfiber suède met een zacht fluwelen uitstraling. Wordt geleverd in handige bewaartas. Optimale veiligheid in een comfortabele pasvorm met een modieus uiterlijk voor een zeer goede prijs.
Of de HH
CE/EN 1384 goedgekeurd.
Een cap met een ABS-schaal. De buitenzijde is bekleed met TWEE KLEUREN Chamude, een ultra-microfiber suède die vuil en vocht afstotend is.
De binnenzijde is gevoerd met Coolplus voor betere ventilatie en vochtregulatie.
Het captuigje sluit goed aan.
Dit is van belang voor een goede pasvorm en geboden veiligheid.
De cap heeft een hoog draagcomfort. Aan de voorzijde heeft de cap een titaankleurig paneel met ventilatie openingen.