Prestige??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Prestige??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 21:57

Ben al een tijdje opzoek naar een nieuw springzadel en ik kwam opeens bij Prestige uit. Hoe vinden jullie ze rijden en welk van onderstaande zadels hebben jullie. Dus welke zijn aan te raden en welke niet??

Prestige Hippos Golden Star €1.190,00
Dit springzadel garandeert een perfecte positie tijdens het springen. Het zadel heeft een zachte zit en zachte kniewrongen.
Afbeelding
Prestige Michel Robert €1.824,00
Het bekende springzadel ontworpen door de wereldberoemde Franse springruiter Michel Robert
Afbeelding
Prestige Paris €1.824,00
De Paris biedt een perfecte balans van de ruiter tijdens alle typen van training. Het zadel is gemaakt van een hoge kwaliteit leer en heeft een naturel latex beschermlaag
Afbeelding
Prestige Paris Dubbel Kalfsleder €1.934,00
Het bekende Prestige Paris zadel maar dan afgewerkt met een superzachte laag dubbel kalfsleder
Afbeelding

ibikus

Re: Prestige??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:29

Ik heb een Prestige,
een erg fijn zadel wat op veel paarden goed ligt.
Enige nadeel vind ik dat de zit iets glad is, het zou fijner geweest zijn als die iets stroever zou zijn.
Ik heb trouwens geen van de types die hieronder staan, ik heb volgens mij de Appaloosa Elastic ofzoiets.

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:59

Ik heb een Prestige Rialto gehad. Super fijn zadel echt waar.
helaas veranderde de rug van mijn jonge paard zo sterk dat ik het zadel heb moeten inruilen. ( euroriding Luxor springzadel)

Heb nu inmiddels een ander paard en spijt dat ik het zadel niet meer heb. Kwaliteit was en bleef goed en ik vond het ook een mooi zadel.

Wel heb ik nu weer een Prestige Top Dressage zadel.
Toppie !

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:09

Ik had vroeger op een haffie een Prestige zadel, zat heerlijk en bleef super mooi, heb er nu nog een hoofdstel van, echt super merk, blijft mooi!!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:30

Ik heb zowel een dressuur als een springzadel van Prestige, weet niet exact welke modellen. Ben er wel tevreden mee.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:45