Diablo wil niet van Alba weg!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Diablo wil niet van Alba weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:59

Zoals jullie misschien wel weten, hebben wij gisteren een pony erbij gekregen voor onze oudste dochter. Hartstikke leuk, het ging boven verwachting goed tussen de twee paarden.

Alleen, ze vinden elkaar zo aardig, dat ze niet bij elkaar weg willen. Alba bij Diablo weg gaat nog wel. Hij loopt dan wel continue langs het hek te rennen en schreeuwt verschrikkelijk, maar andersom wordt een ander verhaal.

Ik had Diablo meegenomen om hem te borstelen (misschien nog rijden) en had hem vastgezet. Even snel de borstels erbij gepakt, en meneer ging meteen verschrikkelijk in het touw hangen. Hij begon verschrikkelijk te draaien en maar trekken. Voor de veiligheid heb ik 'm maar losgetrokken en hij was helemaal dol. Hij wilde alleen maar terug naar het land, waar Alba stond.
Ik heb toegegeven. Hartstikke stom waarschijnlijk, maar Diablo was echt gek.
Zou dit overgaan? Alba is er natuurlijk nog maar net, ze moeten echt nog wennen. Ik probeer het ook natuurlijk gewoon weer, want winnen zal hij het niet.

MilesNF

Re: Diablo wil niet van Alba weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:13

Stond Diablo eerst alleen?
Dan kan het heel goed zijn dat omdat hij nu een knap vriendinnetje heeft alle tijd bij haar wilt zijn.
Je hebt best kans dat dit nog over gaat, maar geef er niet aan toe, want dan zal het niet over gaan wees gewoon consequent, goed belonen als hij braaf is, veel met hem praten.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 17:02

Misschien verklaard het antwoord dat hij misschien nog hengst is.

En dan waarschijnlijk er een bal onder de huid zit (dus naar binnengeschoten )

Lat hem is scannen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 18:08

Kimmie_girl schreef:

Lat hem is scannen

Ik weet net of je zijn verhaal gevolgd hebt, maar hij is in Utrecht geweest voor castratie, omdat hij klophengst was. Hij is dus al helemaal opengeweest. Hij kan geen hengst meer zijn.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:37

Diablo schreef:
Kimmie_girl schreef:

Lat hem is scannen

Ik weet net of je zijn verhaal gevolgd hebt, maar hij is in Utrecht geweest voor castratie, omdat hij klophengst was. Hij is dus al helemaal opengeweest. Hij kan geen hengst meer zijn.

Ohh dat wist ik nog niet .. Maar dan had ik het toch goed dat die nog hengst was toen ik hem reed Bloos