Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mensen hebben me voor gek verklaard dat ik m gekocht had
mijn iets te groot uitgevallen tekkeltje

Ik heb best wel lang getwijfeld of hij mocht blijven, maar we zijn zo gek met elkaar, dat hij voorlopig lekker in mijn bezit blijft
santie schreef:JA LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT BESTAAT ECHT
twee jaar geleden ging ik kijken voor een tinker, dat was eigenlijk niet echt wat ik wilde, maar op de foto zag zij er erg lief uit,nou toen ik haar zag, ging ik als een blok tegen de vlakte,vreselijk verliefd ben ik op haar geworden, en wat nog het mooiste was , zij zag mij ook wel zitten, dus heb ik haar na de keuring 28-02-2003, ook gelijk mee naar huis genomen, ik was helemaal in de zevende hemel, MAAR niet voor lang, na twee dagen was zij een ijzer verloren, en hierdoor kreupel, dachten wij, (da en ik) was dat maar waar geweest, uiteindelijk, na eerst de vorige eigenaresse gebeld te hebben of zij dat misschien ook eens had meegemaakt, en dat was natuurlijk niet zo, ik heb haar daarna ook nooit meer kunnen bereiken,( telefoon afgesloten, vals adres, en de stalbaas kende haar ook eigenlijk niet) daarna 10, 15, 20 dagen rust, nog geen verbetering, foto's laten maken, in Utrecht, en ja hoor mijn hele wereld storte comleet in, hoefkatrolontsteking 4, en artrose, in zeer enstige mate, ik heb haar geprobeerd nog een goed, en prettig leven, met veel weidegang, voldoende wandelen, en pijnstilling te geven, tot dat het niet meer ging, toen moet de beslissing worden genomen, ik had nog maar 8 maanden van haar kunnen genieten, ze had van mij nog veel langer gewoon lekker in de wei mogen lopen maar dat kon gewoon niet meer, als zij ging liggen, kon ze niet meer opstaan, op 22-10-2003 heb ik haar door de dierenarts laten inslapen. dit is tot nu toe het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen, maar als ik dit allemaal van tevoren had geweten, had ik haar waarschijnlijk even goed gekocht. zo vreselijk verliefd was ik op haar, ER GAAT GEEN DAG VOORBIJ DAT IK HAAR NIET MIS. sorry voor het lange verhaal maar ik moest dit even zeggen, vind je deze liefde ga er voor. ondanks alles heb ik heel veel van haar gekregen, ze was mijn steun en toeverlaat, en ik kan alleen maar hopen dat ik dat ook voor haar was.
Sylvia
en toen hij kreupel raakte en dat maar niet overging ging ie naar een handelaar en heb ik ook heel wat traantjes gelaten.. iedereen ging er vanuit dat ie bij de frikandellen zou komen.. toevallig hoorde ik een jaar later dat ie ergens gezond en wel te koop stond bij een handelaar, toen begon het meteen te kriebelen en ja wezen kijken en een week later werd ie thuis bezorgd en weer ben ik hevig verliefd

Elke keer als ik de stal binnenkom, haar lieve onschuldige ogen zie, en als ik merk hoeveel ze ervan geniet als we lekker buiten rijden.. Ja ik ben toch echt wel verliefd op haar geworden.