prijs van chippen???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natas101

prijs van chippen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 17:15

hay hay bokkers...

ik had even een vraagje..hoeveel zou ongeveer het chippen van een pony kosten

Marije_jiplover

Re: prijs van chippen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:25

Dat ligt eraan door wie je het laat doen. Ik neem aan dat je er dan ook een paspoort bij wilt hebben? Wij hadden 1 pony door de dierenarts laten chippen en een paspoort bij aangevraagt via het kwpn, geloof ik, en voor die ene pony waren we ongeveer 80 euro kwijt, in totaal, geloof ik. Dus dierenartskosten en paspoort bij elkaar.
Later zijn alle manege-pony's gechipt en dat hebben we via het NRPS laten doen, is er een paspoortconsulent naar ons toe gekomen en toen kostte het 35 euro inclusief alles. Ik weet niet wat voor pony je hebt? Als het een 'gewone' rijpony is, kun je ook het nrps bellen en vragen welke paspoortconsulent er bij jou in de buurt woont.
Diegene die bij ons is geweest, chipte ook oa ook voor het shetlandponystamboek (kost dan ook iets van 35 euro, dacht ik) maar ook voor veel andere stamboeken.
Kortom, heeft jouw pony papier, zou ik het betreffende stamboek bellen en vragen naar de mogelijkheden, zoniet, dan kun je het meest passende stamboek bellen (shetland of nrps zijn dan de meest voorkomende, geloof ik) en bij hun om informatie vragen.