Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LovesSaartje schreef:Mag ik zeggen dat ik het maar vaag verteld vind?

denice schreef:als je hem nieteens normaal kan poetsen, moet je hem toch op zijn plaats zetten, want ik neem aan dat ie domineert....
beetje raar hoor.
je moet hem niet schoppen of slaan, want hij is heel lief
en dan ineens is hij niet te poetsen en niet te rijden????
ik wil niet vervelenddoen of aanvallen, maar ik vind het een beetje raar.
)
Maar goed het is lstig oordelen als je het zelf niet ziet dus ik onthou me verder van enig commentaar
amondi schreef:En dan nog, als een 3 jarige hengst zich niet laat poetsen, hoe krijg je hem dan in hemelsnaam mee naar huis???
Penny alarm, ik kan er niks aan doen! Waar is de penny patrouille als je ze nodig hebt!

net als een ruin/merrie, mijn ruintje krijgt af en toe ook een rotschop. Gedragen ze zich niet, en willen ze niet horen, dan moeten ze voelen.
pharagirlke schreef:amondi schreef:En dan nog, als een 3 jarige hengst zich niet laat poetsen, hoe krijg je hem dan in hemelsnaam mee naar huis???
Penny alarm, ik kan er niks aan doen! Waar is de penny patrouille als je ze nodig hebt!
die is lichtjes dood als je't mij vraagt
af en toe moet een hengst gewoon een tik krijgennet als een ruin/merrie, mijn ruintje krijgt af en toe ook een rotschop. Gedragen ze zich niet, en willen ze niet horen, dan moeten ze voelen.
en je voelt wel degelijk of een paard je aant kl*ten is of ie bang is. Ik in elk geval...Daarvoor hoef je je niet te verdiepen in lichaamstaal
Share schreef:en daar ga je dus de fout in maja ieder zn eigen mening
gijsenkim schreef:[naam] schreef:en daar ga je dus de fout in maja ieder zn eigen mening
Natuurlijk voel je dat![]()
![]()