Kleuren van Shabrakken en Bandages

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Kleuren van Shabrakken en Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 13:55

Hey,
wat vinden jullie een mooie kleur voor bij een bruin paard. Ik had met mijn wedstrijd alles wit. Maar nu wil ik voor de training graag bandages gebruiken, met bijpassende kleur shabrak natuurlijk! Ik wil graag weten wat voor kleuren jullie gebruiken (met foto please? Als dat niet lukt, geeft het niet). En van welk merk, en wat jullie er in totaal voor moesten betalen (shabrak + bandages). En kan iemand mij uitleggen hoe je moet bandageren??? Want ik wil alleen bandages gebruiken als ik zeker weet dat ik ze goed om doe!
Groetjes Janine

Ineke2

Re: Kleuren van Shabrakken en Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:02

Bandages omdoen kun je niet leren vanachter de computer. Dat moet je dan aan een stalgenoot vragen die goed kan bandageren, zodat ze het voor kan doen.

Bij een bruin paard staan heel veel kleuren...

Mosgroen
Turquoise
Seagrass
Grijs
Zwart
Bordeaux rood
Geel
Blauw

etc...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 14:21

Okaii, daar heb je gelijk in! Dat kan je inderdaad niet leren vanachter de pc, maar kan je wel uitleggen hoe jij dat doet??? Nerd Ik ging het gister dus proberen, maar dat lukte niet zo zeer. Bloos
B.V.D.
Groetjes Janine

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:00

ik heb een bruin paard en ik rij met een donkerblauw setje
mijn dekje is van de welkoop en was 25 euro en mijn bandages zijn van lami-cell en waren 40 euro

Afbeelding

let niet te erg op mijn bandages die zaten niet helemaal goed
succes met uitzoeken!!

Freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:08

Beige vindt ik erg mooi bij een bruin paard:). Mijn eigen paard is zwart dus heb je niet veel aan een foto maar rij zelf ook met beige of met witte bandages. Hoe je moet bandageren kan je idd niet leren via de pc, moet je gewoon ff aan iemand op stal vragen. Maar je moet zoiezo zorgen dat ze niet te strak of te los zitten en in het midden beginnen en boven weer eindigen en zorgen dat het klitteband niet aan de binnenkant zit want dan gaat het sneller los als het paard met zijn benen tegen elkaar komt. Het moet iniedrgeval niet zo als op de foto hierboven. Van die foto schik ik echt. Zit totaal nie goed.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:13

Afbeelding

idd beige

felle kleurtjes zijn ook mooi Vork