het corrigeren van paarden.. waar??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

het corrigeren van paarden.. waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:57

ik heb wel eens gehoord van stallen waar ze paarden corrigeren.

merel is een ontzettend moeilijke merrie en we komen er gewoon zelf even niet meer uit.

opnieuw inrijden gaat niet, want dat doen ze alleen bij jonge paarden, en merel is al 11.

maar corrigeren, zodat ze de basis weer beter gaat doen kan wel.

maar nu weet ik niet waar ik moet beginnen met zoeken. weet iemand soms een stal die dat doet?
wel ergens in zuidholland, want het lijkt me wel de bedoeling dat je daar ook op je paard onder hun begeleiding gaat rijden.

gekke_koei

Re: het corrigeren van paarden.. waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 13:13

was ernog even vergeten bij te zetten dat merel maar een kleine merrie is. rond de 161 zoiets.

dus een bonk van een man of vrouw kan er al niet op. dat maakt het zoeken nog lastiger.

DS_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:00

Kijk eens op de bovenste site uit mijn onderschrift. Dreamstables is een africhtingsstal die werkt in vertrouwen met de paarden. Zonder geweld. Natuurlijk kun je altijd komen kijken en kun je ook zelf bij ons komen lessen. Elke woensdagavond hebben we ook een open clinic avond en kun je komen kijken.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:17

www.mayadehoog.nl
Daar doen ze volgens mij ook paarden corrigeren, is half uurtje tot drie kwartier rijden vanaf Spijkenisse.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:20

www.noordeneind.nl daar maken ze paarden zadelmak en corrigeren ze ook paarden. Mijn eigen paard heb ik daar ook laten in rijden (was ook niet 1 van de makkelijkste moet ik zeggen Clown ) en met veel oefenen hebben ze hem erg netjes ingereden. Echt een super stal! zeker een aanrader, ook niet duur vergeleken bij andere.

Deze stal is trouwens van femke, kimmie261 op bokt

(paard bij de foto bij zadelmak maken is mijn paard Haha! )

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 19:11

dankje wel voor de tips, ik ga ze even bekijken.

dreamstables heb ik net een folder van gekregen en die bel ik dinsdag even om te kijken of het wat is.