Ik heb bij www.piafferuitersport.nl een matigaal gezien van Harry's horse, deze matigaal kost 7,50 (zeer goedkoop vind ik, want daar boven staat een een matigaal van BR voor 49,50)
Nagoed, nou zou ik graag willen weten wat jullie ervaring is met deze matigaal of de lederen producten van HH, wat is de levensduur, stevigheid ect.
Ik heb ook een goedkope martingaal. Weet zo niet meer welk merk. Is ook van leer en heeft mij nog geen 10,- euro gekost. Heb er tot op heden geen problemen mee. Heb deze nu zo'n 3 jaar.
Die dure martingalen heb ik ook bekeken, maar ik wilde eerst ff proberen of ik er wat aan had, en ik moet zeggen dat deze goed zijn werk doet.
Een gewone martingaal heb ik niet, maar wel een borsttuig met afneembare martingaal. Deze was wel wat duurder dan €10,- maar hij bevalt me prima.
Verder heb ik alleen een hoofdstel van HH (als we het over lederwaren hebben dan), deze wordt (nog) niet zo vaak gebruikt omdat ie voor mijn jonge pony is. Maar ik vind het een mooi degelijk hoofdstel.
Ik heb ook n goedkoop martingaaltje (was ooit 12,50 gulden) gaat al 7 jaar mee .
De Harry'sHorse lederproducten zijn zeer degelijk, maar je merkt t verschil wel met de "duurdere" merken: minder soepel, en gespen gaan wat minder makkelijk open. Toch voor de prijs/kwaliteit verhouding ist prima spul, zeker voor n martingaaltje zal t een prima keus zijn
Heb zelf geen martingaal van HH maar wel een hoofdstel. Dit is echt van superkwaliteit. Heb al heel wat mensen meegemaakt die vroegen van welk merk mijn hoofdstel was omdat het zo mooi soepel leer is.
Ik heb altijd chaps gehad van HH de chaps die ik nu heb gaan toch al een lange tijd mee! Het zijn glad ledere chaps. Ook over de hoofdstellen van HH ben ik zeer te vrede! Eigenlijk over alle spullen van HH. Ik heb er nooit problemen mee gehad.
ik heb nu al 3 hoofdstellen gehad van HH.. dan wel niet allemaal omdat ze versleten waren de eerste had ik een aantal jaar geleden voor mijn verzorghaf, de andere voor een shetlander, en nu weer een zwarte voor mijn vorige verzorgfjord. ik vind dat ze een goede kwaliteits/prijs verhouding hebben, eigenlijk vind ik de kwaliteit zelfs beter dan de prijs. niet dat dat erg is