Wie heeft er
tips voor mij ????Bvd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tips voor mij ????
) moet.
Uponastar schreef:Natuurlijk heb ik al geprobeerd die tong te 'vangen'....nie gelukt dus...
Ik had gehoopt op een wat 'rustigere' manier maar ik denk dat het met wat meer overredingskracht (lees: kracht) moet.
Helaas MOET ik echt het nummer weten.......het blijkt (achteraf) dat dat ik mijn paard bij een niet al te 'frisse' handelaar heb gekocht. Wazig verhaal over geen papier en geen nr., maar op dat moment plausibel.
Gisteren kwam ik er per ongeluk achter dat 'ie dus wel een tongnr heeft: mijn paard heeft als een hond een (dikke) glazen beker met sinaasappelsap leeggelikt.....door het glas heen zag ik steeds een glimp van een tattoo![]()
Ik vrees met grote vreze........................
Ennn wat houd zo'n tattoo precies in dan? (geen verstand van) Omdat je er zo voor vreest? Concorde schreef:Of je gaat aan z'n linkerkant staan, doet je rechterhand onder z'n hoofd langs en dan over z'n neus (gewoon z'n hoofd vastpakken dus), en met je linkerhand ga je via z'n lagen (waar het bit normaal ligt, zitten geen tanden) z'n mond in, dan begint ie raar te doen met z'n mond en tong, en dan pak je gewoon z'n tong stevig vast en haalt m direct via de zijkant uit z'n mond.
Zoals Aramat zegt dus.
, met een speciaal apparaatje met naaldjes waarmee ineens een nummer in de tong getatoeerd werd.
nog makkelijker. nummers in de lip zijn ook niet al te duidlijk. vooral met donkere lipjes.
ben trouwens blij dat ik al mijn ponys zo ken. nik sgeen nummertjes of anders nodig