Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anniek schreef:Nee, niet echt. Ben het ook vergeten te vragen, maar ik dacht dat jullie misschien ook wel konden helpen

Maar niemand die dit ook heeft en nog iets weet! Ik was al wel van plan dit te gaan vragen aan hem maar wie weet had iemand nog een goed idee

beautylover schreef:whaha,dat telefoontje duurt 2 minuutjes,daarna kan ie nog verder rusten
wij hadden de smid een dag voor kerst gebeld,vond die niet erg hoor hij kwam beautys hoefjes graag doen

Anniek schreef:beautylover schreef:whaha,dat telefoontje duurt 2 minuutjes,daarna kan ie nog verder rusten
wij hadden de smid een dag voor kerst gebeld,vond die niet erg hoor hij kwam beautys hoefjes graag doen
Maar het is morgen Zondag en op zondag bel je alleen voor spoedgevallen vind ik persoonlijk, en ik vind dit ook geen spoedgeval

Anniek schreef:Erg zal die het niet vinden als ik bel, maar het is geen spoedgeval dus het kan ook nog wel even wachten![]()
Claudia23 bedankt! Mijn pony stond achter(daar was het het ergst) ook op twee lipjes, maar we zagen nog niet echt voorruitgang, en ze had ook niet echt brokkelhoeven maar echt scheuren erin, maar dat kan ook komen omdat de hoeven helemaal niet snel groeien bij haar. Maar wat is precies White line diseaese? En helpte dat wel dan?
En wat is precies Cavalor Hoof Aid Special? En waar kan je dat halen?
Zo'n pot zeewier lijkt me ook best wel goede resultaten geven! Ik overleg binnenkort een keer met me smid en ik vraag wat hij het beste lijkt!
Allemaal heel erg bedankt!!!!