Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horsiej schreef:bandages gebruik ik altijd en het heeft best nut want als het paard zijn been stoot heeft hij toch wel minder snel een wondje!

knolliepower schreef:wat ik nutteloos vind is paarde glitter!! (zag het net in een ander topic)
horsiej schreef:bandages gebruik ik altijd en het heeft best nut want als het paard zijn been stoot heeft hij toch wel minder snel een wondje!
ik denk dat mn merrie er niet veel beter van word of ik haar gewoon bix geef of bix dat gebaseert is op natuurlijke ingredienten
en zon banketstaaf verhaaltje dat dur appel lucht aanzit ofozw
soms kunnen mensen wel heel erg doordraaien

knolliepower schreef:weet je wat ik ook nutteloos vind??
die 1000-ende soorten voer!!![]()
ik wou voor mn drachtige merrie ff kijke over er speciaal merriebrok was ofzow... wat krijg je... merrievoer gemaakt van plantaardige, natuurlijke producenten etc...![]()
grote onzin!! zullen vast wel een beetje helpen maar... als je de folders leest is het gewoon niet meer geloofwaardigik denk dat mn merrie er niet veel beter van word of ik haar gewoon bix geef of bix dat gebaseert is op natuurlijke ingredienten
![]()
weet je waar ik ook moeite mee heb?? met zulke appels die je in de stal kan hangen! hang dan gewoon een vles op!!en zon banketstaaf verhaaltje dat dur appel lucht aanzit ofozw *D soms kunnen mensen wel heel erg doordraaien
![]()
maar goed dat was mn klaag verhaaltje }>
Faniek schreef:maar dat kan hij ook in de wei krijgen

Citaat:daarom hebben mijn paarden in de wei ook beschermers om
(geen bandages, gewoon springschoenen en peesbeschermers/ achterkappen)
knolliepower schreef:das toch heel slechts voor de doorstroming van de benen