slecht leesbaar paspoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

themi

slecht leesbaar paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 19:03

Ik wilde een copie maken van mijn KWPN paspoort maar de letters zijn zo licht gedrukt, dat het copieren niet lukt?

Het paspoort zelf is origineel wel leesbaar maar het is erg licht bedrukt en je moet wel enigzins goed kijken om het te kunnen lezen.

Ik heb een copie ervan nodig voor het aanvragen van een startkaar.

Moet ik nu een nieuw paspoort aanvragen om een copie te kunnen maken of moet ik het orgineel maar meesturen zodat ze zelf de gegevens over kunnen nemen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Na het weekend zal ik ze zelf bellen om te overleggen maar ben benieuwd of iemand dit eerder heeft gehad.Ik vind het een beetje zonde om kosten te maken en een nieuw paspoort aan te vragen alleen om een copie te kunnen maken...

Hippotha

Re: slecht leesbaar paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 19:04

themi schreef:
Ik wilde een copie maken van mijn KWPN paspoort maar de letters zijn zo licht gedrukt, dat het copieren niet lukt?

Het paspoort zelf is origineel wel leesbaar maar het is erg licht bedrukt en je moet wel enigzins goed kijken om het te kunnen lezen.

Ik heb een copie ervan nodig voor het aanvragen van een startkaar.

Moet ik nu een nieuw paspoort aanvragen om een copie te kunnen maken of moet ik het orgineel maar meesturen zodat ze zelf de gegevens over kunnen nemen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Na het weekend zal ik ze zelf bellen om te overleggen maar ben benieuwd of iemand dit eerder heeft gehad.Ik vind het een beetje zonde om kosten te maken en een nieuw paspoort aan te vragen alleen om een copie te kunnen maken...

En kopieren op de donkerste stand??
Of er een scan van maken?
Het moet lukken om hier een kopie van te maken.

Kyona

Re: slecht leesbaar paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 19:14

Met de donkerste stand zou het moeten lukken! Ik zou het origineel in ieder geval niet meesturen. Als het kwijt raakt zit jij met de gebakken peren en het kost nogal wat moeite om een duplicaat te regelen.
Mocht donkerste stand/scannen niet werken, bel dan het KWPN eens?!!!!