Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellepel schreef:ik merk echt wel verschil hoor!
ik heb een kunsstof zadel en met een lederen zitvlak zit ik behoorlijk vast, maar met een gewone rijbroek glij ik er zo uit....
(ben af en toe super onduidelijk
) Alane schreef:ellepel schreef:ik merk echt wel verschil hoor!
ik heb een kunsstof zadel en met een lederen zitvlak zit ik behoorlijk vast, maar met een gewone rijbroek glij ik er zo uit....
Maar ben je wel eens geweigerd in een les omdat je broek een (kunst)leren inzit had of ken je iemand?
Dat was eigenlijk mijn vraag(ben af en toe super onduidelijk
)
Alane schreef:Maar ben je wel eens geweigerd in een les omdat je broek een (kunst)leren inzit had of ken je iemand?
Dat was eigenlijk mijn vraag(ben af en toe super onduidelijk
)

(maar das gemakzucht
)

(van 29 jaar) weet gelijk weer dat ze kruizing met renpaard is
ben op een end maar op het grote land gaan rijden anders werd het gewoon gevaarlijk pffft

... joyce B schreef:Wat een onzin om iemand daarvoor uit de les te sturen!
Nog nooit meegemaakt dus en ook niet gehoord via via... Zou een slechte zaak zijn voor de ruitersportzaken als dat vaak zou gebeuren![]()
Ik vind inderdaad dat het minder glijd. Maar ook met stoffen broeken heb je verschillen in hoe glad ze zitten.
En dan zouden ze zadels met speciale (leren) zitting die niet zo glijdt ook moeten verbieden...
Citaat:voglens hem zijn er instructeurs (m/v) die leerlingen weigeren vanwege die (kunst)leren inzet omdat je door die inzet geen afhankelijk zit kunt krijgen en daardoor niet kunt leren zitten op een paard.

En in de galop zelfs een acht