Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsewisper schreef:Kortknippen

Faniek schreef:Is het een witte staart?
remsy schreef:vlecht erin wil ook wel helpen of er dan een extra bandage ofzo om te doen![]()
groetjes bren
superpony schreef:een staartzak wordt bij westernpaardjes erg vaak gebruikt. Kijk eens op een site van een westernshop
LovesSaartje schreef:remsy schreef:vlecht erin wil ook wel helpen of er dan een extra bandage ofzo om te doen![]()
groetjes bren
Maar die vlecht kan je toch niet dag en nacht in laten zitten?
) te koop ja
remsy schreef:ik doe het ook bij mijn merrie als ze hengstig is gewoon als je gaat rijden ofzo er even uit laten en elke dag even opnieuw vlechten en vooral niet te strak werkt bij mij wel goed
groetjes bren

Natasja91 schreef:remsy schreef:ik doe het ook bij mijn merrie als ze hengstig is gewoon als je gaat rijden ofzo er even uit laten en elke dag even opnieuw vlechten en vooral niet te strak werkt bij mij wel goed
groetjes bren
Ja inderdaad, sowieso elke dag opnieuw, dat voorkomt ook dat 'haarpijn'...
) sandr0 schreef:ik persoonlijk zou niet gelijk wassen met betadine shampoo. Dit is een medicinale shampoo en die zou je dus alleen moeten gebruiken als je m nodig hebt. Om de staart dus gewoon schoon te maken zou ik een paardenshampoo kopen en invlechten of bandage gebruiken om m schoon te houden. wel elke dag opnieuw dan doen ( ik heb gelukkig een zwart paard dius valt het minder op als ie vies is)
Natasja91 schreef:sandr0 schreef:ik persoonlijk zou niet gelijk wassen met betadine shampoo. Dit is een medicinale shampoo en die zou je dus alleen moeten gebruiken als je m nodig hebt. Om de staart dus gewoon schoon te maken zou ik een paardenshampoo kopen en invlechten of bandage gebruiken om m schoon te houden. wel elke dag opnieuw dan doen ( ik heb gelukkig een zwart paard dius valt het minder op als ie vies is)
Het dood enkel bacterieen, dus het maakt niet uit dat je hem gebruikt als er niets aan de hand is