Met SPOED paardenvervoer gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daanie

Met SPOED paardenvervoer gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 21:13

Wie kan mij helpen?

Ik heb deze week een jaaling gekocht. De afspraak was dat zij vanuit de fokker, samen met een andere jaarling, vervoerd zou worden van Rotterdam naar Brabant. Nu is dat plan echter gewijzigd en moet ik zelf vervoer regelen, mede met het gevolg dat ik de kosten niet meer kan delen.

Ik heb wel een adres gevonden, maar dan huur je meteen de mensen erbij (€0,60 per km) en ben ik vanaf €150 Bloos! kwijt!

Bij voorkeur zoek ik een klein vrachtwagentje, wel voor paardenvervoer, waar je ook met een normaal rijbewijs mee mag vervoeren.
Andere ideeen zijn ook welkom!

Alvast bedankt!

felicity

Re: Met SPOED paardenvervoer gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:15

Daanie schreef:
Wie kan mij helpen?

Ik heb deze week een jaaling gekocht. De afspraak was dat zij vanuit de fokker, samen met een andere jaarling, vervoerd zou worden van Rotterdam naar Brabant. Nu is dat plan echter gewijzigd en moet ik zelf vervoer regelen, mede met het gevolg dat ik de kosten niet meer kan delen.

Ik heb wel een adres gevonden, maar dan huur je meteen de mensen erbij (€0,60 per km) en ben ik vanaf €150 Bloos! kwijt!

Bij voorkeur zoek ik een klein vrachtwagentje, wel voor paardenvervoer, waar je ook met een normaal rijbewijs mee mag vervoeren.
Andere ideeen zijn ook welkom!

Alvast bedankt!

Ken je niemand in je omgeving die een trekauto en trailer heeft?

Mag ik vragen waar je in Brabant heen moet?

Oscar
Forumcoördinator

Re: Met SPOED paardenvervoer gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 17:26