Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PriscaZ schreef:Mijn paard werd toen ik haar nog niet zo lang had ook elke keer verdoofd als de hoefsmid kwam. Daar had ze echt geen last van. Ze had er meer last van als we de verdoving niet gaven en ze zo tegenstribbelde om beslagen te worden. Gelukkig heb ik nu een andere hoefsmid en gaat het weer gewoon zonder. Deze heeft meer geduld en het klikt gewoon tussen Prisca en hem.
De verdoving van de dierenarts duurt ongeveer 3 uur. Dan is je paard hem weer helemaal kwijt en hebben ze nergens meer last van. De volgende dag hoor je dus al helemaal niets meer te merken van die verdoving! Lijkt me niet goe. Ik zou dat de volgende keer eens met de dierenarts die hem komt verdoven overleggen.
bonitobol schreef:hoj ja de verdoving is dan wel uitgewerkt maar toch is hij nog luier dan normaal ....
. En nog probeerde die troela als ze haar voet niet kon wegtrekken, maar dat ging nu niet en de smid kon eindelijk zijn werk toen.
missblue schreef:Toevallig wel hoor
maar wat je zei is wel niet echt van toepassing geloof ik