Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissJapke schreef:Je vraagt of je al met haar zou springen, je krijgt de raad om het beter niet te doen en dan doe je toch je zin
yvotje14 schreef:MissJapke schreef:Je vraagt of je al met haar zou springen, je krijgt de raad om het beter niet te doen en dan doe je toch je zin
dat bedoelde ik niet met laat maar.
ik vind het goed dat als je zegt dat ik het niet moet.
dat was mijn vraag ook ja en dat vond ik ook goed want dan weet ik dat ik dat niet moet gaan doen.
maar nu gaan ze zeggen in het land doe nen niets meedoen je hebt een paardje tog voor de lol en niet om er niets mee te doen.
ik bedoelde met laat maar dat ik het er niet mee eens ben dat ik niet over bijvoorbeeld een plastic zak moet gaan lopen enzo want wat is daar nou mis mee.
zoveel inpect heeft dat niet, geloof me ik ken d´r.
*neemt haar woorden terug!* yvotje14 schreef:
maar nu gaan ze zeggen in het land doe nen niets meedoen je hebt een paardje tog voor de lol en niet om er niets mee te doen.
.

yvotje14 schreef:maar nu gaan ze zeggen in het land doe nen niets meedoen je hebt een paardje tog voor de lol en niet om er niets mee te doen.
just_kelly schreef:kleine wandeling met haar maken maar ik zou nog niet haar laten springen.