) neo-geel dekje gekocht met reflectie strepen en een donkergroene rond en onderkant.Nu heb ik een keer er een rit mee gereden toen het echt stortregende en nu is mijn dekje niet meer de mooiste
.een duidelijk zadelplek is zichtbaar (nog niet zo'n ramp) maar ook de neo-gele stof ik een beetje groen uitgeslagen!
In het dekje staat een labeltje dat je het op 40 graden kunt wassen maar aangezien die neo-gele kleur al een beetje groen uitgeslagen is durf ik hem echt niet te wassen omdat ik bang ben dat hij nu helemaal groen word!
Heeft er misschien iemand dit dekje en heb je die dan al een keer gewassen? En denken jullie dat ik het wel kan wassen of toch maar niet? En hoe zou ik deze groenige kleur weg kunnen krgijen zonder echt te wassen?
Hier een foto van het dekje:
Verder heb ik ook een (was eerst fel)oranje dekje die ook aan de anderkant oranje is. Deze heeft echter een donkerblauw randje eromheen zitten! Dus bij deze dezelfde vraag, denken jullie dat ik deze wel of niet kan wassen en hoe zou ik hem anders kunnen schoonmaken?
Ook van dit dekje een foto:
Ik vind beide dekjes erg leuk maar zou ze graag schoon willen maken! Maar nu durf ik het eigenlijk nog niet aan!