Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik sta nu op een proffesionele springstal 
ik vind het belangrijk dat een paard in de wij kan staan. en het is toch goeie stal en het kost niet heel erg veel daar moet je ook nog extra uitmesten. en wedstrijden kun je ook rijden zonder deze stal toch
vinci schreef:ik hoef die stallen niet alleen uit te mesten er lopen 4 andere mensen, maar ik moet dan helpen, zodat zij mij kunnen helpen, bij wijze van. mijn paard kan wel naar buiten, maar niet zo als nu van 10u tot 16u.
het voordeel wat ik in de andere stal zie, is dat je veel meer dingen leert en hun je preffesioneel kunnen helpen.
Dat zijn dan wel meer dan 10 stallen per persoon!! Erg veel vind ik, ik zou dan denk ik de rest van de dag uitgeput zijn![]()
of deze stal waar ik nu sta is het rustig en je rijd bijna altijd alleen en daar komen mensen paarden kopen en je gaat mee naar nationale wedstrijden.
Lijkt me juist heerlijk, niemand die zich heel de tijd met je bemoeit, die oplet wat jij heel de tijd doet, lekker rustig kunnen rijden, heerlijk toch?
ik heb een bijbaan, waarmee ik in de maand 350 euro mee verdien en zit dan nog op school (2dagen in de week) en als ik jonge paarden op de stal ga rijden is er een mogelijkheid om daarvoor betaald te krijgen!
maar wei is wel erg fijn voor je paardje hoor !! vinci schreef:ik hoef die stallen niet alleen uit te mesten er lopen 4 andere mensen, maar ik moet dan helpen, zodat zij mij kunnen helpen, bij wijze van. mijn paard kan wel naar buiten, maar niet zo als nu van 10u tot 16u.
het voordeel wat ik in de andere stal zie, is dat je veel meer dingen leert en hun je preffesioneel kunnen helpen.
of deze stal waar ik nu sta is het rustig en je rijd bijna altijd alleen en daar komen mensen paarden kopen en je gaat mee naar nationale wedstrijden.
ik heb een bijbaan, waarmee ik in de maand 350 euro mee verdien en zit dan nog op school (2dagen in de week) en als ik jonge paarden op de stal ga rijden is er een mogelijkheid om daarvoor betaald te krijgen!
LiSSy schreef:en dan moet ik eerlijk zeggen dat ik de stal waar je nu staat niet helemaal geweldig vind, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
welke springstal is het btw?